Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: Markíza

Sledovanosť

Veľké šou s prepadom: Markízu šokovala Superstar, Pečie celé Slovensko po rekorde na minime!

Superstar náhle prepadla na sezónne dno, priemerne ju už predbehli aj sobotné šou.

Posledné tri týždne sa bude v piatkovom prime-time vysielať spevácka šou Superstar, ktorá po septembrovej náhlej zmene vysielacieho dňa tesne pred štartom novej série zažíva jednu z najslabších sérií vôbec.

Kým vlani bola Superstar absolútnym fenoménom obrazoviek, túto jeseň prepisuje negatívne rekordy.

Po dosiaľ najslabšej kastingovej fáze v histórii šou sa uplynulý piatok prepadla aj na najhorší výkon sezóny. Medzitýždenne Superstar klesla o vyše jeden a pol ratingu a uhrala dosiaľ najslabší rating 6,2 % s podielom už iba 20,5 %.

Šou tak s druhou vyraďovacou časťou odohrávajúcou sa na pláži jazera podliezla aj nečakane slabý výkon zo štartu, kedy novú sériu otvorila ratingom iba 7,2 %. O slabý nástup sa postarala najmä náhla zmena vysielacieho dňa len týždeň pred začiatkom vysielania, hneď s druhým kastingom sa už vyhupla na 8 %. Na úrovni 8 – 9 % následne oscilovala pravidelne, doterajším maximom aktuálneho ročníka je rating 8,9 %.

Superstar už dokonca stratila aj postavenie suveréna piatkového večera.

V celkových číslach ju dotiahla verejnoprávna Jednotka s Milujem Slovensko, ktoré si pozrelo 325-tisíc divákov, Superstar priemerne sledovalo 323-tisíc divákov.

Dosiaľ najbližšie bola speváckej šou aj Joj v komerčnej cieľovke, v piatok uviedla rozprávkovú premiéru Princezná zakliata v čase, ktorá uhrala rating 5 % s podielom 15,4 %. Ani s týmto výkonom však Joj neprekročila tieň tejto sezóny, v ktorej sa jej s filmami nedarí a väčšinou dosahuje podpriemerné výkony.

Lotéria opäť zatlačila komerčné programy, duel Farmy získal rating 6,4 % s podielom 18,3 %, Česko Slovensko má talent tesne zaostalo s ratingom 6,3 % a podielom 17 %. Celkovo Farmu sledovalo 370-tisíc divákov, Talent zas 366-tisíc.

Superstar prekvapivo na diaľku už predbehli aj sobotné šou, ktoré v konkurencii očkovacej lotérie strácali.

 


Nečakaný televízny hit jesene skončil! Očkovacia lotéria zbierala úspechy len na obrazeČítajte →

RTVS odvysielala posledný prenos Byť zdravý je výhra, ktorý si celkovo pozrelo 652-tisíc divákov pri podiele 28,6 %, v komerčnej cieľovke dosiahol rating 8,5 % s podielom 22,7 %.

Lotéria opäť zatlačila komerčné programy, duel Farmy získal rating 6,4 % s podielom 18,3 %, Česko Slovensko má talent tesne zaostalo s ratingom 6,3 % a podielom 17 %. Celkovo Farmu sledovalo 370-tisíc divákov, Talent zas 366-tisíc.

Pokles minulý týždeň zaznamenala aj nedeľná ťažisková šou Pečie celé Slovensko, ktorá po rekorde z predošlého týždňa spadla rovno na najnižší výkon od štartu.

V komerčnej cieľovke stratilo Pečie celé Slovensko viac ako jeden rating a kleslo na 6,5 % s podielom 17,9 %. V celkovom publiku po prvýkrát nedosiahlo na pol miliónovú sledovanosť a pozrelo si ho spolu 486-tisíc divákov.

Šou o pečení zároveň po prvýkrát našla premožiteľa.

V komerčnej cieľovke sa pred Pečie celé Slovensko podarilo dostať premiére animáku Vpred na Joj, ktorý uhral rating 6,9 % s podielom 20,5 %. Film Mrazivá pomsta na Markíze uhral o rating menej.

Vo sviatočný pondelok dominovala večer Markíza.

Lídrom pondelka bol tradične seriál Pán profesor, ktorý najnovšie uhral rating 9,5 % s podielom 24,1 %, celkovo si ho pozrelo 449-tisíc divákov.

Seriál neohrozenie dominuje pondelňajším večerom, sám však dosahuje najslabšie čísla od nárastu k ratingom 11 – 13 % už v priebehu prvej. Počas druhej série sa okolo týchto výkonov hýbal so všetkými časťami, v aktuálnej tretej sezóne už častejšie padá pod 10 %.

Joj výrazne nezabrala ani bez Inkognita, premiéra filmu Zlom šla pod päť ratingov. Lepší výkon zahralo podvečerné Bez servítky, ktoré šlo na 6 ratingov, Oteckovia udržali vedenie s ratingom 7,6 %.

 

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor