Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: IG, Šťastný nový rok

Sledovanosť

Šťastný nový rok valcoval, stal sa najsledovanejším filmom roka! Markízu zas vystrelil Matovič

Romantická komédia vo svojej premiére na televíznej obrazovke vystrelila.

Najsledovanejším filmom roka sa pred nástupom vianočných sviatkov stala česko-slovenská romantická komédia Šťastný nový rok.

Najsilnejšia jesenná premiéra Joj, ktorá bola aj partnerom filmu, sa v komerčnej cieľovke dostala na rating 13,4 % s rekordným podielom až 37,9 %, pričom celkovo si ju pozrelo až 671-tisíc divákov.

Film tak prekonal všetky tohtoročné snímky. Premožiteľa našiel iba v komerčnej cieľovke, keď počas Veľkej noci, kedy platil prísny zákaz vychádzania, vystrelila premiéra českej komédie Ženy v behu s ratingom až 15 % a podielom 31,9 %. Celkovo ju sledovalo 630-tisíc divákov. Šťastný nový rok zároveň ešte dokázala dohnať januárová premiéra Obyčajná tvár na Markíze, ktorá dosiahla totožný rating 13,4 %.

Šťastný nový rok sa rovnako zaradil k najsledovanejším filmom v rámci svojho žánru romantických česko-slovenských komédií. Aj tu mladých totožný rating dosiahla premiéra filmu Všetko alebo nič z novembra 2017 na Markíze s 13,4 %, podiel vtedy šiel na 33,5 %. Celkovo však vtedy premiéru sledovalo o vyše stotisíc divákov menej – spolu 555-tisíc.

Premiéru filmu Šťastný nový rok na televíznej obrazovke sprevádzal kontroverzný krok Markízy, ktorá ho začala ako “exkluzívnu premiéru” promovať na svojej obrazovke. Predbehnúť Joj a privlastniť si premiéru sa pokúšala cez svoju platenú službu Voyo, filmu pritom pripravila veľkú minútovú upútavku nasadenú do vysielania. Zakrátko promo aj film z vysielania a ponuky náhle sťahovala.

Napriek večernému sa valcu sa v stredu ešte vyššie dokázali dostať Televízne noviny Markízy.

Tie opäť ťažili z aktuálneho mimoriadne očakávaného oznámenia nových opatrení v boji s pandémiou pred Vianocami, ktoré prišiel do štúdia znovu vysvetľovať premiér Igor Matovič. Správy lídra práve pri jeho účasti výrazne rástli a v komerčnej cieľovke vystrelili na rating 13,6 % s podielom 37,3 %, celkovo Televízne noviny sledovalo až 758-tisíc divákov.

Nadviazali tak na výkony z prvých jesenných mesiacov, kedy vďaka účasti premiéra Televízne noviny dosahovali rekordy sezóny nad sedemstotisícovou hranicou.

Čítať viac...
Najčerstvejšie témy

Odporúčame

Facebook

Nahor