Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: Continental Film

Pikošky

Markíza láka divákov na veľkú decembrovú premiéru Joj! Pozrieť si ju majú exkluzívne u nej (aktualizácia)

Joj s premiérou filmu počíta v závere sezóny, Markíza ju však predbehla s promom, keď jednu z hlavných slovenských premiér roka získala pre platenú platformu.

Aktualizácia 17.11.2020: Náhly zvrat: Markíza stopla kontroverzné promo na Šťastný nový rok, film stiahla z ponuky!

Romantickú komédiu Šťastný nový rok, ktorá sa do kín dostala vlani, stretol zaujímavý osud nielen pred uvedením na plátne, ale aj pred premiérou na televíznej obrazovke.

Komédia, ktorej hlavnými postavami sú štyri hlavné hrdinky zo seriálu Markízy Milenky, najprv prekvapila správou, keď sa jej partnerskou televíziou nakoniec stala konkurenčná Joj. Napriek tomu, že film ide oproti pôvodnému seriálu vlastnou cestou, ústredné postavy vychádzajú z projektu Markízy, keď jeho tvorcovia v hrdinkách videli naďalej potenciál a rozhodli sa tak pre nakrútenie filmovej komédie.

Teraz sa karta obracia. Napriek tomu, že premiéru filmu Šťastný nový rok Joj naplánovala pre túto jeseň, pričom s ňou má počítať v priebehu decembra, ako prvá film nakoniec promuje Markíza.

Práve Markíza totiž získala práva na vysielanie filmu na platenej online platforme Voyo, pričom prostredníctvom dlhej minútovej upútavky začala tento mesiac s intenzívnym promom na snímku Šťastný nový rok.

Joj tak predbehla s promom, pričom v upútavke divákov láka, aby si romantickú komédiu s nabitým hereckým obsadením pozreli v exkluzívnej premiére práve u nej.

Markíza v prome zdôrazňuje prítomnosť množstva populárnych hercov, a to aj z jej obrazovky či hitu Pán profesor, keď vo filme hrajú Gabriela Marcinková aj Tomáš Maštalír, nechýbajú Táňa Pauhofová, Antónia Lišková a Zuzana Norisová, no rovnako ďalšie populárne mená Ján Koleník, Emília Vášáryová, Jiří Bartoška, Jakub Prachař alebo Marek Majeský.

Markíza v ostatných mesiacoch začala s mimoriadnym tlačením plateného Voya v televíznom vysielaní. Voyo zakomponovala do väčšiny svojich televíznyych upútaviek na pôvodné programy, pri ktorých avizuje, že si ich vopred môžu pozrieť práve na platenej platforme.

Zároveň začala intenzívne pripravovať pre Voyo aj vlastné upútavky, ktoré nasadzuje do televízneho vysielania. Spracovaním neraz na úrovni televízneho proma upútava na viaceré filmy na platforme, podobne kvalitné promo pripravila aj pre Šťastný nový rok.

Markíza sa do intenzívneho promovania svojej platenej platformy pustila v čase, keď po rokoch pripravila kompletný redizajn a modernizáciu služby. Po novom sa ju tak snaží potiahnuť aj obsahovo.

Markíza spustila vlastné promo na film Šťastný nový rok, predbehla konkurenčnú Joj

Odporúčame

Facebook

Nahor