Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: Markíza

Sledovanosť

Druhá šanca dominuje jarnej sledovanosti, Hranica najvyššie od jej trháku! V pondelky ožíva

Druhá šanca po výraznejšom poklese opäť porástla, druhý týždeň po sebe zastavila popri nej prepad Hranica, ktorá dokonca v pondelňajší večer porástla na najvyšší rating od úvodného týždňa seriálu.

Jarná sezóna 2022 patrí Jánovi Koleníkovi.

Seriál Druhá šanca, v ktorom hviezdi v hlavnej úlohe, od prvých týždňov až doteraz dosahuje najvyššiu sledovanosť zo všetkých nespravodajských a nešportových programov tohto roka, rovnako suverénne zažiaril v prvom kole siedmej série tanečnej šou Let´s Dance, ktoré ovládol nielen bodovaním poroty, ale najmä reakciami na sociálnych sieťach.

 


Let´s Dance 7 odštartovalo dosiaľ najslabšie, šou ovládol Koleník! Na rad prišiel pred polnocouČítajte →

Druhá šanca jarným hitom aj v marci

Druhá šanca si najvyššiu sledovanosť na trhu udržuje aj v treťom mesiaci vysielania.

Od svojho druhého týždňa vysielania sa seriál pohybuje pravidelne v rozmedzí ratingovej úrovne 10 – 12 % v komerčnej cieľovke, pričom len pred dvomi týždňami prepísala Druhá šanca rekordy s dosiaľ najvyšším ratingom 11,7 % u divákov vo veku 12 až 54 rokov (obchodná cieľová skupina) a celkovo 641-tisíc divákmi v univerzálnom publiku divákov starších ako 12 rokov.

 


Druhá šanca v rekordnom trháku, takto sledovaná ešte nebola! Bez servítky jarným hitomČítajte →

Minulý týždeň Druhá šanca tento rekord neudržala, keď opäť spadla o vyše rating na 10,5 % a v celkovom publiku o takmer sedemdesiattisíc divákov na úroveň 573-tisíc divákov.

Nový mesiac seriál rozbehol na priemere svojho doterajšieho vysielania, keď Druhá šanca tento pondelok porástla na rating 11 % s podielom 27,8 %. Druhá šanca je jediným nespravodajským programom na trhu, ktorý sa dokáže v komerčnej cieľovke dostávať nad hranicu desiatich percent.

V celkovom počte divákov sa Druhá šanca tento pondelok priblížila vysokej šesťstotisícovej hranici s priemerne 593-tisíc divákmi.

Hranica prekvapila

Ešte väčší medzitýždenný nárast, ako Druhá šanca, zaznamenal rodinný seriál Hranica.

Joj ostatné dva týždne zvrátila popri valcujúcej Druhej šanci postupný pokles sledovanosti Hranice, ktorá so seriálom Markízy držala krok iba pri štarte oboch seriálov na začiatku januára. Tento súboj ešte seriálová novinka Joj vyhrala.

Následne sa Hranica začala v pondelky pravidelne postupne prepadávať.

Už v druhý týždeň klesla v pondelok na rating 7 %, kým Druhá šanca oproti štartu vystrelila na jeden z najvyšších ratingov k úrovni Pána profesora. Hranica ďalej strácala každý týždeň, až klesla k úrovni 5,5 %. Po prvýkrát otočila negatívny trend minulý týždeň, keď porástla o pol ratingu na 6 %.

Tento pondelok Hranica zvrátenie poklesu potvrdila, pričom prekvapila rovno najlepším výkonom proti Druhej šanci od druhého týždňa vzájomného vysielania.

Hranica medzitýždenne v pondelok stúpla o vyše rating na 7,1 % s podielom 17,8 % v komerčnej cieľovke, celkovo si medzi týždňami polepšila o takmer štyridsaťtisíc divákov na celkovú priemernú úroveň 384-tisíc divákov.

 


Prevalcuje opäť obrazovky? Jojka nakrútila novú sériu Bez servítky s Norou Mojsejovou!Čítajte →

Podvečer sa vyrovnal

Po minulotýždňových rekordoch Bez servítky sa opäť vyrovnal súboj v podvečernom čase.

Bez servítky viedlo tesne s ratingom 6,5 % pri podiele 22 %, Oteckovia zaostali len o jedinú desatinu ratingu s výkonom 6,4 % pri podiele 21,2 %.

Kuchárska reality šou pravidelne dominuje v celkovom publiku, kde prekročila opäť hranicu 400-tisíc divákov, Oteckovia sa spravidla usádzajú v okolí 350-tisícovej úrovne.

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor