Exkluzívne
Prevalcuje opäť obrazovky? Jojka nakrútila novú sériu Bez servítky s Norou Mojsejovou!
Nora Mojsejová sa po desaťročí vracia na obrazovky, po legendárnej účasti v Kaprovi na torte sa objaví v ďalšej kuchárskej reality šou.
Pamätnou sa v histórii televíznej zábavy stala reality šou Kapor na torte, z ktorej komerčná Joj v rokoch 2010 a 2011 odvysielala dve série.
Televízne obrazovky prevalcovala práve tá prvá odvysielaná na prelome augusta a septembra 2010, ktorej na to stačila účasť Nory Mojsejovej v jedinej prvej epizóde.
Už tá sa však postarala o sériu bulvárnych káuz, keď sa Mojsejová otvorene pustila do svojich hostí, najmä speváčky Evy Mázikovej a pornoherečky Dolly Buster. Mediálna kauza vyvrcholila legendárnym Mojsejovej televíznym vyjadrením odvysielaným po skončení posledného piateho vydania série, ktoré rovno dvakrát prevalcovalo obrazovky. Viac na konci článku.
Práve Mojsejovej účasť v Kaprovi na torte patrí medzi posledné rekordné účasti kontroverznej podnikateľky na televíznej obrazovke.
Na jar 2013 ešte účinkovala v špeciálnej sérii Nákupných maniačok, v septembri už skončila vo vyšetrovacej väzbe, v ktorej strávila viac ako rok. Odvtedy sa už Mojsejová neobjavovala v bulvári vďaka kontroverzným vyjadreniam či účastiam na obrazovke, ale podozreniam z finančných podvodov, za ktoré si vypočula aj odsudzujúce rozsudky.
Návrat na obrazovky
Po desiatich rokoch sa Mojsejová vráti na obrazovku v jednej zo súčasných najsledovanejších televíznych šou.
Nora Mojsejová podľa zákulisných informácií absolvovala nakrúcanie dennej kuchárskej reality šou Bez servítky, ktorá patrí medzi nečakané televízne hity tejto jari. V relácii by sa mohla objaviť v najbližších týždňoch.
Bez servítky má aktuálne za sebou niekoľko rekordných aj bulvárom sledovaných týždňov.
Šou si tento rok s najsledovanejšími vydaniami oproti minulému roku polepšila o tretinu až takmer dvojnásobne, keď v minulosti sa spravidla hýbala okolo ratingovej úrovne 4,5 – 5,5 % v komerčnej cieľovke, v ostatných týždňoch už pravidelne dosahuje výkony od 6 % až cez 8 %. Podielovo sa v komerčnej cieľovke stále častejšie hýbe okolo 26 – 28 %.
Ostatne rekordy prepisovala minulý týždeň, kedy utorňajšie vydanie Bez servítky dosiahlo zatiaľ najvyšší rating 8,6 % v komerčnej cieľovke. V piatok zas šou vystrelila na dosiaľ najvyšší podiel na trhu 29,2 % v 12 – 54.
Bez servítky taktiež v piatok zaznamenalo najvyššie podvečerné víťazstvo. Konkurenčných Oteckov porazilo takmer dvojnásobne.
Štyri roky dominujúci Oteckovia totiž okrem straty podvečerného vedenia prichádzajú o stále väčšiu časť divákov.
V tomto roku popri nárastu popularity Bez servítky sa už prepadávajú na svoje historické minimá, keď spravidla dosahujú ratingovú úroveň okolo 6 % na podieloch nad 20 %. Od svojich najsilnejších čias sa tak prepadli na polovičný výkon.
V spomínaný uplynulý piatok sa Oteckovia prepadli na jedny z najhorších čísel vôbec pri ratingu 4,5 % a podiele len 15,7 %, čím už spadli do hlbšieho podpriemeru Markízy.
Oproti minuloročnej jari si už Oteckovia s Bez servítky prakticky vymieňajú výkony.
Ako valcoval Kapor na torte s Mojsejovou
Prvý a jediný diel Kapra na torte, ktorého sa Mojsejová zúčastnila, po veľkej mediálnej masáži prevalcoval obrazovky s celkovo 734-tisíc divákmi, čím na diaľku porazil aj vtedajšie hlavné sezónne televízne šou Česko Slovensko má talent a Talentmania.
Kým vo zvyšku týždňa sa Kapor na torte usadil v okolí pol milióna, pozornosť divákov opäť vzbudilo legendárne Mojsejovej vyjadrenie po skončení piateho vydania šou v piatkovom prime-time. Vďaka nemu si finále Kapra na torte pozrelo až 694-tisíc divákov, pričom v komerčnej cieľovke dosiahlo podiel 37,1 %.
Čo viac, po úspechu Joj o pár dní využila reprízy Kapra na torte k zatlačeniu vtedajšej novinky Markízy, talkshow Adely Vinczeovej Adela Show.
Hneď nasledujúci pondelok zreprízovala Mojsejovej spoveď, ktorú odvysielala v necenzurovanej verzii, po 22. hodine ju sledovalo až 543-tisíc divákov. Premiéru Adela Show v priamej konkurencii porazila dvojnásobným výkonom. Na druhý deň proti Adela Show vytiahla Joj Kapra na torte opäť, zreprízovala prvý diel šou s Mojsejovou, ktorý opäť konkurenciu porazil.
Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“