Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: TV JOJ

Sledovanosť

Nemocnica prevalcovala večer, trhla nový rekord série! Markízu zachraňujú Oteckovia

Markíza si polepšila okamžitým odsunutím Survivora v utorok do druhého pásma, Nemocnica napriek tomu výrazne medzi týždňami posilnila. Joj v utorok vyhrala večer.

Po rozpačitom minulom týždni, kedy v sledovanosti oslabili viaceré seriálové ťaháky, zažívajú tentokrát presne opačný príbeh.

Po rokoch vôbec najväčšiu silu zažívajú lekárske televízne seriály, ktoré patrili medzi divácke hity v minulosti, pričom už druhú sezónu potvrdzujú znovuobjavenie niekdajšej popularity.

Iba tento pondelok na nový rekord vystrelila so štvrtou časťou seriálová novinka Markízy Druhá šanca, ktorá sa rovno prebojovala na čelo seriálovej sledovanosti v oboch hlavných cieľovkách, hneď v utorok ju nasledovala úspešná séria Joj Nemocnica, ktorá výrazne porástla na rekordy nového roka.

 


Druhá šanca televíznym trhákom Markízy: Vystrelila na seriálový rekord roka!Čítajte →

Nemocnica tento týždeň prekonala výkony zo štartu 3. série, kedy sa ešte hýbala okolo ratingových 9 %, aj minulotýždňové maximum v celkovom publiku, kedy tesne podliezla 600-tisícovú hranicu.

Nemocnica vystrelila

S najnovšou časťou v utorok vyskočila Nemocnica na jeden z najsilnejších výkonov od vlaňajšieho štartu a najvyšší výkon roka ratingom 9,7 % a podielom 25,8 %. Celkovo už prekročila šesťstotisícovú úroveň so 606-tisíc divákmi.

Medzitýždenne oproti predošlému utorku Nemocnica porástla v komerčnej cieľovke o takmer dva ratingy a v celkovom publiku o takmer 60-tisíc divákov.

Lekárskemu seriálu Joj sa výrazne porásť podarilo porásť napriek tomu, že sa z hlbokého prepadáku podarilo o niečo porásť Markíze.

Ešte minulý týždeň jej dobrodružná šou Survivor vyplnila celý večer hlboko podpriemerným ratingom 3 % a podielom iba 10,4 %, čím Markíza zaostala za svojimi priemermi približne dvojnásobne.

V piatok so šou padla ešte hlbšie, pričom týmito výkonmi zaznamenala jedny z historicky najhorších čísel v prime-time s pôvodným programom. Survivora už naháňali aj malé stanice Doma s Dajto.

Markíza sa nadýchla, ostala dvojkou

Od tohto týždňa v utorok operatívne vytiahla na 20:30 české vydania reality šou Utajený šéf.

Šou ju tento utorok dostala z historického dňa sledovanosti a dvihla jej večer ratingom 5,5 % pri podiele 14,8 %. Celkovo si ju našlo 238-tisíc divákov.

Markíza však naďalej ostala v hlbokom podpriemere a trhovou dvojkou večera.

 


Radikálne zmeny Markízy: Zachraňuje Survivora, zaplaví ním večerný program! Susedia končiaČítajte →

Zachraňovaný Survivor dosiahol priemerné ratingy ostatných vydaní na úrovni 2,9 % s podielom 13,5 %. Predbehli ho Geissenovci na Joj, ktorí udržujú od návratu ratingy okolo 3,5 %, podielovo tentoraz mali prekročiť 14 %.

Joj sa tak podarilo vyhrať celý prime-time s náskokom viac ako jeden a pol podielového bodu v komerčnej cieľovke.

Podvečer sa už do silnejšieho vedenia vrátili Oteckovia.

V utorok boli jasne najsilnejším nespravodajským programom Markízy, ratingovo sa ťahali pod 8 %.

Bez servítky predčili o približne dva ratingy. Celkovo boli programy vedľa seba, Oteckovia však vyhrali aj v univerzálnom publiku, keď sa prehupli cez 400-tisícovú hranicu. Kuchárska šou ju mierne podliezla.

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor