Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Nové logo šou Tvoja tvár znie povedome od roku 2021

Aktuality

Markíza vo veľkom prekopáva ťažiskovú Tvoju tvár! Štartuje nakrúcanie novej série, bude aj s divákmi?

Markíza potvrdzuje informácie portálu Mediaboom.sk, po vlaňajšom úspechu s oživením Superstar sa pokúsi vzkriesiť aj upadajúcu sledovanosť celebritnej ťažiskovej šou.

Od roku 2018 sa Markíza pustila do postupnej obnovy svojich kľúčových televíznych formátov, ktoré v minulých rokoch zaznamenávali stále väčší prepad sledovanosti.

Od úspešného prekopania podoby Farmy cez, naopak, neúspech s vynovením speváckej šou The Voice, sa Markíza vlani pustila aj do veľkých zmien v najtradičnejšej súťažnej šou na Slovensku Superstar, kde vynovená dramaturgia a najmä nová porota boli trefou do čierneho. V spojení s prvou vlnou lockdownu sa šou dostala na svoje päťročné maximá a radikálne otočila dlhodobý negatívny vývoj sledovanosti, ktorý bol v jej neprospech.

začiatkom januára pritom portál Mediaboom.sk informoval, že Markíza má chystať podobnú obrodu aj celebritnej ťažiskovej šou Tvoja tvár znie povedome.

Tá sa na obrazovky dostala ako absolútny hit na jar 2016, no jej sledovanosť začala prudko klesať už od tretej série, pričom na jeseň 2019 už piaty ročník zaznamenal historické minimá šou.

Markíza aktuálne informácie nášho portálu potvrdzuje a už na jar vyrazí na obrazovky so šiestym ročníkom Tvojej tváre, ktorý má odštartovať novú éru kľúčového formátu lídra.

Televízia spustila od februára televíznu kampaň na šiestu sériu Tvoja tvár znie povedome, ktorá začína teasingovými spotmi s porotou a moderátorom šou. V nich spoločne všetci ohlasujú zmeny a vynovenú podobu Tvojej tváre.

„Vaša obľúbená šou mení svoju tvár. A ja dúfam, že k lepšiemu,“ hovorí vo vlastnom samostatnom spote nová porotkyňa Lujza Garajová Schrameková, do roku 2019 ešte kľúčová tvár konkurenčnej Joj. S rovnakým textom sa v druhom spote prihovárajú divákom spoločne aj zvyšní porotcovia Zuzana Kubovčíková Šebová, Mário „Kuly“ Kollár a moderátor Martin Nikodým. Spoty nájdete na konci článku.

Novú podobu Tvojej tváre už priamo v spotoch naznačuje aj vynovené logo ťažiskovej šou. To mení Markíza po prvýkrát a upravuje ho do štýlu, ktorý používa jej sesterská televízia Nova. Pre Markízu a Novu vyrábajú Tvoju tvár rovnakí tvorcovia na čele s režisérom Pepem Majeským.

Markíza sa v novej sérii Tvojej tváre bude pokúšať o renesanciu celého formátu. Sľubuje si nielen navýšenie sledovanosti, ale aj väčšiu atraktivitu šou na sociálnych sieťach a celkovo v online, na ktorý sa začala v ostatných sezónach významne zameriavať.

Markíza sa už momentálne pripravuje na štart nakrúcania šiestej Tvojej tváre.

Tradične šou vyrába dopredu, tento rok s nakrúcaním začne približne mesiac pred samotným začiatkom vysielania, ktorý je naplánovaný na marec.

S výrobou Tvojej tváre začne Markíza od tohto víkendu. Napriek tomu, že sa aj Slovensko nachádza uprostred kritickej pandemickej situácie, bude novú sériu vyrábať aj s publikom.

Nakrúcanie bude prebiehať v tradičnej hale v bratislavskej Inchebe. Televízia plánuje s divákmi vopred nahrať potlesky, ktoré bude ako aj v minulosti mixovať do jednotlivých vydaní. Počítať musí s približne polovičným počtom divákov v obecenstve, pred vstupom do štúdia budú musieť všetci absolvovať antigénové testovanie.

Prvé teasingové spoty na Tvoja tvár znie povedome 6

Čítať viac...
Nahor