Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Viete prví

Exkluzívne: Farma po rokoch dostane konkurenciu! JOJ proti nej vytiahne podobnú zbraň

Joj by sa po rokoch mohla pustiť do priameho súboja s Farmou, ktorá niekoľko sezón po sebe suverénne ovládala druhé večerné pásmo.

Nadchádzajúca jesenná sezóna sľubuje niekoľko zaujímavých súbojov, pričom jeden z nich by sa netradične mohol udiať aj v čase pred 22. hodinou.

V druhom večernom pásme po hlavných programoch už televízie spravidla nebojujú o diváka výraznými investíciami. Každoročnou výnimkou je len denná reality šou Farma, ktorú Markíza prináša spravidla na jeseň a vysiela ju päťkrát do týždňa po 21:50. Výnimkou je vyraďovací Duel so začiatkom už po pol deviatej.

Farma sa prakticky v každej svojej vysielacej sezóne stala pohodlným lídrom na trhu.

 


Veľké zmeny v RTVS: Koniec 5 proti 5 aj skrátenie správ! Večerný program začne už po ôsmejČítajte →

Výnimkou bývajú len spomínané Duely, ktorým vedeli konkurovať, aj ich predbiehať, či už zábavná šou RTVS Milujem Slovensko alebo vlani na Joj Česko Slovensko má talent či v minulosti jej večerné filmy.

Pri klasických denných epizódach vysielaných od pondelka do štvrtka po 21:50 Farma spravidla nenachádzala konkurenciu. Joj proti nej nezvykla postaviť priameho súpera, vlani dokonca niektoré časy po hlavnom programe vypĺňala len filmami.

Tento rok by tomu malo byť prvýkrát po dlhom čase inak.

Joj s vlastnou šou pre mladých

Ako sme už skôr informovali, Joj intenzívne pracuje na novej televíznej zoznamke Láska na chate, ktorá sa už podľa potvrdených informácií dostane na obrazovky na jeseň. Televízia projekt oznámila pri predstavení jesennej sezóny.

Láska na chate by sa pritom podľa prvých informácií mala stať prekvapivo takmer denným formátom.

Nenadviazala by tak na iné zoznamovacie šou ako Take Me Out, Mama, ožeň ma alebo Svadba na prvý pohľad, ktoré sa vysielali v periodicite jedenkrát do týždňa ako hlavný večerný program.

 


Markíza potichu zrušila ďalší televízny seriál: Susedia na obrazovke definitívne skončia!Čítajte →

Joj má s novou reality zoznamkou Láska na chate vo vysielaní počítať až trikrát do týždňa. Objaviť by sa pritom mala v priamej konkurencii Farmy.

Do vysielania by sa nová šou mala dostať už od septembra.

Vytiahne jej vlastné zbrane

Joj by pritom s novinkou Láska na chate mohla proti Farme nasadiť rovnaké zbrane, aké Markíza využíva vo farmárskej reality šou.

Zoznamovacia šou sa bude odohrávať v prostredí prírody ďaleko od civilizácie, avšak v luxusných chatách, kde sa budú zoznamovať nezadaní jedinci v pároch.

Televízia sa pritom bude snažiť navodiť dojem úplného súkromia, keď všetky kamery budú zabudované v priestore bez prítomnosti štábu.

Podobný krok urobila v roku 2019 Markíza vo Farme. V snahe čo najviac izolovať farmárov od štábu nainštalovala kompletne všetky kamery do priestoru statku a ovládala ich už na diaľku. Priblížila sa tak konceptu Vyvolených.

 


Markíza už našla náhradu za denný seriál Oteckovia! Veľkú novinku predstaví budúci rokČítajte →

Účastníci Lásky na chate budú mať na zoznámenie nepretržitých 24 hodín, počas ktorých budú môcť využiť rôzne priestory chaty. Nechýba ani spálňa pod drobnohľadom kamier.

Čoraz viac šteklivých záberov začala v ostatných rokoch vo Farme využívať Markíza. Pokiaľ na statku nedochádzalo k intímnemu zblíženiu niektorých zo súťažiacich, priestor vypĺňala zábermi na polonahé až nahé telá farmárov, napríklad pri večernej hygiene. Každoročne nechýba pravidelná zásoba alkoholu, ktorá uvoľňuje dianie na statku.

Láska na chate je slovenskou adaptáciou britského formátu The Cabins. 

Originálna šou prináša pohľad na šesticu párov, ktoré sa zoznámili na romantickej chate uprostred ničoho. Páry, ktoré sa na chate stretli po prvý raz, prežijú spoločne nepretržitých 24 hodín, počas ktorých sa spoznávajú, pričom využiť môžu viaceré súkromné priestory či tri samostatné spálne. Po spoločne strávenom dni ich čaká rozhodnutie, či chcú v zoznamovaní pokračovať alebo nie.

Vlastnú zoznamku chystá aj Markíza

Zámer spustiť novú zoznamovaciu šou pritom iba prednedávnom poodhalila aj Markíza.

Začiatkom leta spustila prihlasovanie do anonymnej novinky, do ktorej lákala záujemkyne hľadajúce lásku. „Si nezadaná a hľadáš toho pravého? Snívaš o romantických zážitkoch a partnerovi, ktorý ti zmení život? Prihlás sa na casting hneď teraz a staň sa súčasťou výnimočnej a neopakovateľnej romantickej šou!“ uvádzala náborová upútavka.

V rovnakom období sa pritom na susednom trhu po rokoch oživenia dočkal legendárny formát The Bachelor, na základe ktorého vznikla aj Nevesta pre milionára.

Kým kedysi tento formát v Česku adaptovala Nova, tentoraz sa do formátu púšťa konkurenčná Prima. Na české obrazovky sa svetovo najslávnejšia zoznamovacia šou po približne 15 rokoch, Prima od júna zháňa do šou účastníkov.

Nebude pritom prekvapením, ak by po rovnakom či podobnom formáte siahla aj Markíza.

Práve zacielenie náboru na ženské záujemkyne môže predpovedať veľký kasting potenciálnych neviest, z ktorých si v šou The Bachelor vyberá jediný ženích svoju nevestu.

Čítať viac...

Viac v Viete prví

Nahor