Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Sledovanosť

Seriál 911 potvrdzuje letný úspech, po štarte ešte porástol! Markíza tentoraz nehybná

Akvizičný seriál sa s premiérami dostáva do pozície najatraktívnejšieho letného programu, Markíza ostala v utorok podpriemerná, no po odsune Klamal by som ti? o niečo porástla.

Investícia do tretej série seriálu 911 počas leta sa Joj naďalej vypláca. Seriálu sa oproti štvrtkovému štartu podarilo ešte posilniť výkon, keď porástol v oboch hlavných cieľovkách, čo Joj vynieslo aj pozíciu lídra prime-time.

911 si v tretej časti aktuálnej série pozrelo podľa televízie celkovo 352-tisíc divákov, čím o pár tisícok stúpol oproti štvrtkovému štartu. Vtedy seriál videlo 343-tisíc divákov. Polepšil si aj v komerčnej cieľovke, kde mal uhrať rating už takmer 7 % s podobným podielom ako vo štvrtok na úrovni 21,2 %.

Kým pri štarte 911 minulý štvrtok výrazne padla Markíza, ktorú to prinútilo zasiahnuť programovou zmenou, v utorok v konkurencii seriálu obstála a žiadny pohyb nezaznamenala. Znamenalo to však pre ňu rovnaké podpriemery, ako predtým, keď Dobre vedieť hrá vlažne na úrovni podielu 15 – 16 % v komerčnej cieľovke. Ide však o reprízy a Markíze pri aktuálnom šetrení takéto výkony postačujú.

Oproti minulému utorku Markíza urobila programovú zmenu, kedy zosunula bližšie k noci reláciu Klamal by som ti? a miesto nej zdvojila Dobre vedieť. V druhom večernom slote vďaka tomu porástla o približne štyri podielové body.

Predbehla tak konkurenciu, keď Joj zaradila poslednú debatu v rámci Novín špeciál, v ktorých predstavovala členov novej vlády. Sériu ukončia rozhovorom s Igorom Matovičom, ktorý zas viedol v celkovom publiku s 233-tisíc divákmi a podielom 14,1 %.

Joj však nevyužila nábeh po 911, ktorý mal pôvodne pripravený nový akvizičný seriál Najhľadanejší (FBI: Most Wanted). Prerušený špeciálnou debatou mal podľa našich informácií prepadnúť. Televízia si tak bude musieť na budúci týždeň počkať, čo s ním urobí už priamy nábeh úspešne rozbehnutého 911.

Joj sa momentálne počas leta drží v celkových číslach na najvyšších priečkach. Tie pravidelne obsadzuje jej hlavné spravodajstvo Noviny, ktoré v pondelok aj utorok spravodajský súboj značnejšie viedlo, hýbali sa na úrovni medzi 470 a 490-tisíc divákov. Dosiaľ najsledovanejším programom týždňa je utorňajšie Najlepšie počasie s celkovo 486-tisíc divákmi. V komerčnej cieľovke sa tesne najvyššie drží zas Počasie Markízy s ratingami na úrovni 7 %.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %

Čítať viac...
Nahor