Sledovanosť
Hlavný letný premiérový ťahák 911 pri štarte zabral, Markíze poriadne skomplikoval život!
Seriál pri štarte tretej série predbehol konkurenčného lídra dvojnásobným výkonom.
Joj sa v lete rozhodla investovať aj do premiérového programu, pričom na prvý raz sa jej rozhodnutie vyplatilo.
Vo vyprahnutých štruktúrach naďalej poznačených šetrením v dôsledku koronakrízy diváci momentálne nachádzajú stále menej atraktívneho programu, čo sa odráža na prepade sledovanosti viacerých slotov.
Zároveň diváci po okolnosťami vynútenej karanténe v dôsledku koronavírusu, ktorá priniesla najvyššiu sledovanosť od zavedenia peoplemetrov, teraz, naopak, v ešte väčšom množstve počas letných dní utekajú od obrazoviek von. Sledovanosť je tak na minime, čo ešte prehlbuje najmä ratingové trápenie.
Nástup premiér populárneho seriálu, ktorý ako jediný v ostatných rokoch dokázal uspieť na Slovensku aj v prime-time, však dokázal pre Joj zvýšiť sledovanosť.
Štart tretej série 911 dosiahol podľa televízie podiely 21,5 a 21 % v komerčnej cieľovke, pričom sa na ratingu odrazil malý počet divákov pri obrazovke s výkonmi 6,5 a 6,2 %. Vlani by sa pri podobnom podieli dokázal dostať aj nad ratingovú sedmičku.
Joj sa s nástupom nových častí 911 pritom dokázala dostať na dvojnásobné čísla svojej konkurencie. Markíza sa už tento týždeň musela vysporiadať s utorňajším neúspechom, po ktorom len krátko po začiatku prázdnin mení letný program, v prípade potvrdenia výkonnosti proti 911 sa dá očakávať radikálna zmena celého štvrtkového večera. Už budúci týždeň si rovnakú konkurenciu vyskúša aj utorňajšie Dobre vedieť.
Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %