Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Sledovanosť

Hlavný letný premiérový ťahák 911 pri štarte zabral, Markíze poriadne skomplikoval život!

Seriál pri štarte tretej série predbehol konkurenčného lídra dvojnásobným výkonom.

Joj sa v lete rozhodla investovať aj do premiérového programu, pričom na prvý raz sa jej rozhodnutie vyplatilo.

Vo vyprahnutých štruktúrach naďalej poznačených šetrením v dôsledku koronakrízy diváci momentálne nachádzajú stále menej atraktívneho programu, čo sa odráža na prepade sledovanosti viacerých slotov.

Zároveň diváci po okolnosťami vynútenej karanténe v dôsledku koronavírusu, ktorá priniesla najvyššiu sledovanosť od zavedenia peoplemetrov, teraz, naopak, v ešte väčšom množstve počas letných dní utekajú od obrazoviek von. Sledovanosť je tak na minime, čo ešte prehlbuje najmä ratingové trápenie.

Nástup premiér populárneho seriálu, ktorý ako jediný v ostatných rokoch dokázal uspieť na Slovensku aj v prime-time, však dokázal pre Joj zvýšiť sledovanosť.

Štart tretej série 911 dosiahol podľa televízie podiely 21,5 a 21 % v komerčnej cieľovke, pričom sa na ratingu odrazil malý počet divákov pri obrazovke s výkonmi 6,5 a 6,2 %. Vlani by sa pri podobnom podieli dokázal dostať aj nad ratingovú sedmičku.

Joj sa s nástupom nových častí 911 pritom dokázala dostať na dvojnásobné čísla svojej konkurencie. Markíza sa už tento týždeň musela vysporiadať s utorňajším neúspechom, po ktorom len krátko po začiatku prázdnin mení letný program, v prípade potvrdenia výkonnosti proti 911 sa dá očakávať radikálna zmena celého štvrtkového večera. Už budúci týždeň si rovnakú konkurenciu vyskúša aj utorňajšie Dobre vedieť.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %

Čítať viac...
Nahor