Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Sledovanosť

Priznanie pred finále rastie, dotiahlo všetky rekordy! Markíza v piatok s tvrdým prepadákom

Markíza sa môže začať obzerať po piatkovej alternatíve, náhle vytiahnutie Hornej Dolnej jej vo februári nevyšlo. Prepadla sa už do tvrdého podpriemeru.

Kľúčovú časť jarnej sezóny štartuje od tohto týždňa Markíza, ktorá na obrazovky povoláva svoje najväčšie sezónne posily.

Od utorka štartuje novú sériu Svadba na prvý pohľad, na štvrtky zas nasadzuje nové časti Dvaja na jedného, v nedeľu jarný útok zavŕši štartom novej série Let´s Dance.

Televízii však aj po nástupe novej štruktúry ostáva v programe bolestivé miesto.

Markíze nevychádza piatkové vytiahnutie premiérových častí Hornej Dolnej, ktorými mala vyriešiť problematický piatkový prime-time po prepadáku Survivora.

Najnovšie sa jej Horná Dolná prepadla na rating 4,8 % s hlboko podpriemerným podielom len 12,6 %. K priemeru Markízy jej chýbal o tretinu vyšší výkon. Televízia už v piatky Hornú Dolnú zdvojuje a odsúva takto Survivora do hlbšej noci, s reprízovým dielom po desiatej hodine stúpla podielovo na podpriemerných 14,5 %.

Napriek neúspechu sa dosiaľ Hornej Dolnej darilo oslabovať konkurenčnú Hranicu, tá si však medzitýždenne polepšila o rating s výkonom takmer 6 % a podielom okolo 15 %. Piatkovým večerným lídrom bolo opäť Milujem Slovensko s ratingom 6,7 % a podielom 17,7 % v komerčnej cieľovke, celkovo ho sledovalo 459-tisíc divákov.

Najsledovanejší nespravodajský program dňa však prinieslo podvečerné vysielanie.

Ďalší mimoriadne silný týždeň má za sebou kuchárska reality šou Bez servítky, ktorá dokonca trhla v stredu rekord v komerčnej cieľovke.

V piatok sa jej tento výkon podarilo napodobniť, keď Bez servítky ratingovo vystrelilo na 8,3 % s podielom 26,8 %. Celkovo si záver týždňa pozrelo 463-tisíc divákov. Oteckovia zaostali s ratingom 5,7 % a podielom 18,5 % pri celkovo 335-tisíc divákoch.

V sobotu mimo správ najvyššie v celkovom publiku vyskočili Záhady tela s priemerne 441-tisíc divákmi, v komerčnej cieľovke bol vpredu Harry Potter a Dary smrti 2 s ratingom 6 %.

V nedeľu sa s najväčšej pozornosti opäť tešil seriál Priznanie, ktorý s blížiacim sa finále narastá na sile.

S najnovším 8. dielom z celkových desiatich sa seriálu podarilo prakticky dorovnať rekordy v oboch hlavných cieľových skupinách.

V komerčnej cieľovke Priznanie ešte tesne vylepšilo minulotýždňové maximum ratingom 7,2 % a podielom 17,9 % a zaznamenalo tak dosiaľ rekordný rating aj podiel na trhu v skupine 12-54. V celkovom publiku 12+ doťahovalo rekord z tretej časti, za ktorým zaostalo o jedinú tisícku s celkovo 527-tisíc divákmi pri podiele 22,8 %.

Priznanie aktuálne dosahuje v oboch cieľovkách porovnateľnú sledovanosť s vlaňajším jesenným hitom RTVS Pečie celé Slovensko. To si v priebehu celej série udržiavalo vyše pol miliónovú sledovanosť a v komerčnej cieľovke ratingy v okolí 7 %. Výnimkou bolo len rekordné finále.

 


Spravodajský kanál spustila RTVS na dva týždne! Pozrite si prvé minúty vysielania :24 (video)Čítajte →

Sledovanosť v druhej polovici týždňa ovplyvňovala vojna na Ukrajine.

Mimoriadnu sledovanosť dosahovala v kontexte udalostí u našich východných susedov spravodajská TA3, od piatka do nedele sa jej celodenné priemery hýbali na úrovni 6 – 7 % v univerzálnej cieľovke.

RTVS na dianie zareagovala od tohto týždňa a spustila spravodajské vysielanie pod logom :24 na pôvodnom okruhu Trojky. Takto vyzerali jeho prvé minúty.

Z víkendových diskusií debatu O 5 minút 12 na Jednotke sledovalo v nedeľu na obed priemerne celkovo 372-tisíc divákov s podielom 24,7 %, Na telo na Markíze pritiahlo priemerne 392-tisíc divákov v univerzálnom publiku.

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor