Sledovanosť
Priznanie na RTVS boduje, prepísalo ďalšie rekordy! S Útekom z Pretórie vyhralo víkend
Voľné pokračovanie Hniezda ostáva pri sile, nabralo ďalších divákov.
Novému seriálu RTVS sa naďalej darí.
Pôvodná nedeľná novinka Priznanie, ktorá sčasti nadväzuje na najúspešnejší seriál RTVS Hniezdo, si od štartu udržuje konštantnú sledovanosť, pričom dosiaľ s každou časťou ešte získala nových divákov.
Tretia časť seriálu Priznanie dosiahla dosiaľ najlepší výkon s celkovo 528-tisíc divákmi pri podiele 21,5 %. Oproti predošlej epizóde tak porástla o približne 20-tisíc divákov.
V komerčnej cieľovke dosiahlo Priznanie taktiež zatiaľ najsilnejší výkon ratingom 6,8 % a podielom 15,7 %. Ratingovo sa takto seriál RTVS už dotiahol na úroveň komerčného seriálu Joj Hranica, jej piatkové vydanie by aj predbehlo.
Víťazmi víkendu Priznanie a Útek z Pretórie
Spomedzi večerných programov Priznanie bez problémov vyhralo víkendovú sledovanosť v celkovom publiku, a to od piatkového prime-time.
Najbližšie mu boli sobotné Záhady tela s celkovo 421-tisíc divákmi, ktoré si ostatnú sobotu výrazne polepšili, keď narástli o viac ako stotisíc divákov. Nasledovali piatkové programy Milujem Slovensko so 404-tisíc a Hranica s 393-tisíc divákmi.
V komerčnej cieľovke medzi večernými programami víkendovú sledovanosť vyhrala nedeľná premiéra na Jojke s Danielom Radcliffom Útek z Pretórie, ktorá uhrala v komerčnej cieľovke rating 7,1 % s podielom 19,3 %.
Zvyšné programy víkendu zaostali, filmy Markízy Harry Potter a väzeň z Azkabanu v sobotu a Besnenie v nedeľu sa hýbali na úrovni pod 6 ratingami, rovnako aj piatkové Milujem Slovensko. Ratingových 6 % už prekročila len Hranica v piatok.
Survivor prvým neúspechom sezóny
Najväčším sklamaním víkendu bol výkon reality šou Survivor, ktorá už vo svojom úvodnom týždni prepadla.
S piatkovou druhou časťou stratila oproti štartu približne jeden a pol ratingu, pričom neuspela s podielom iba 13,5 %. Opačný príbeh zatiaľ píše šou v Česku, kde drží pre Novu potrebné výkony. Viac v tomto článku.
Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“