Dangl na Markíze s vlastnou šou, moderovať bude kontroverznú novinku! Televízia spúšťa prípravu hypnózy
7. marca 2018  //  Aktuálne, Showbiz  //  Bez komentárov

Dangl s Markízou spolupracuje stále viac.

Markíza sa pripravuje na nakrúcanie ďalšej novej šou. Televízia chce ešte tento rok uviesť hypnotickú novinku, ktorá v zahraničí vyvolala rozporuplné reakcie a na slovenskom trhu môže taktiež vzbudiť vlnu kontroverzie.

Televízia sa rozhodla v prípade moderátora programu staviť na čo najväčšiu istotu a dohodnúť sa ako na príprave formátu tak samotnom moderovaní s jednou z aktuálne najpopulárnejších tvárí, Danom Danglom. Ten pritom v Markíze dostáva stále väčší priestor. V rokovaní je prakticky isté pokračovanie v šou s Adelou Vinczeovou Dvaja na jedného, ktorú produkuje jeho spoločnosť, pokračuje taktiež Kredenc, za ktorým Dangl stojí, Markíza posledne podporila aj Danglov film Cuky Luky. Rovnako by mala Danglova firma participovať aj na výrobe hypnotickej šou.

Nová hypnošou, ktorú vlastník Markízy, CME, kúpil aj pre iné trhy, patrí ku kontroverzným televíznym formátom. V štúdiovej šou You’re Back In the Room sú súťažiaci uvádzaní do stavu hypnózy, v ktorom majú plniť rôzne, často bizarné úlohy. Kritici programu neveria, že sú súťažiaci skutočne zhypnotizovaní a obviňujú televíziu z najatých “hercov”. Tá tieto tvrdenia odmieta. Kontroverzný program vyvolal nielen kritiku ale aj veľkú zvedavosť a na rôznych trhoch dosahoval minimálne istý čas rekordnú sledovanosť. Formát You’re Back in the Room sa objavil aj v Amerike, Austrálii, Francúzsku či na Novom Zélande.

Vlani na jar šou pod názvom Hipnoza: Dobra zabava vysielala slovinská POP TV patriaca pod CME. Bežala v nedeľu večer ako hlavný program, pri štarte v komerčnej cieľovke 18 – 54 prekročila, ako informovalo Medialne.sk, podiel na trhu až 50 %. Súťažiaci v každom vydaní hrali o 8 000 eur. Na jeseň šou vystriedala štvrtá séria Tvoja tvár znie povedome.

Markíza začala pôvodne hľadať súťažiacich do novej hypnošou mimo televíznej výzvy. Realizovala už kasting do novinky. Aktuálne už ale nasadila aj televízny spot, prostredníctvom ktorého vyzýva televízia tých, ktorí by si chceli vyskúšať stav hypnózy a zabaviť sa. Súťažiaci zároveň môžu vyhrať 2 500 eur. Markíza garantuje prítomnosť profesionálneho hypnotizéra a chce zaručiť, že súťažiaci budú skutočne privádzaní do stavu hypnózy. Práve to spochybňovali mnohí napríklad aj v prípade britskej verzie šou.

Markíza už hypnózu divákom približuje aj inými cestami. Na konci februára mal skúsený hypnotizér zhypnotizovať v živom vysielaní Telerána Kvetu Horváthovú, ktorá po uvedení do stavu hypnózy nedokázala odlepiť nohu od zeme.