Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: Markíza

Sledovanosť

Nemocnica rastie k číslam zo štartu, Farma dobieha Talent! Očkovacia lotéria opäť valcom týždňa

Superstar v nový vysielací deň rástla aj druhý týždeň po sebe.

Druhá polovica uplynulého týždňa priniesla ďalšie pohyby na trhu.

Od konkurencie sa odtrháva seriálová novinka Nemocnica, ktorá okrem utorku popri Sestričkám odskočila aj vo štvrtok, kedy mala u mladých stúpnuť na rating 7,9 % pri podieli 24,5 % a celkovo už doťahovať aj výkony zo štartu seriálu s 525-tisíc divákmi.

Jej výkon výrazne doplnila aj menšia Joj Plus, ktorá s filmom Lovci pokladov: Kniha tajomstiev zaznamenala v uplynulých dňoch najsilnejší výkon spomedzi menších staníc podielom 10,2 %.

Popri rastúcej Nemocnici zatiaľ najhlbšie klesla Horná Dolná, ktorá mala ísť na rating 5,4 % s podielom 17 %, celkovo ju sledovalo 240-tisíc divákov.

Nemocnici sa zároveň podarilo výrazne v počte divákov odskočiť aj od Pána profesora, ktorého minulý týždeň sledovalo 417-tisíc divákov. Napriek poklesu sa ale udržal na čele najsilnejších komerčných programov v obchodnej cieľovke s ratingom 9,2 % a podielom 27,6 %.

V piatok ďalšia skúška čakala na spevácku šou Superstar, ktorá si zvyká na nový vysielací deň od náhleho presunu v dôsledku valcujúcej očkovacej lotérie.

Ťažiskovej šou Markízy sa podarilo aj druhý týždeň po sebe posilniť, Superstar najnovšie stúpla na rating 8,8 % s podielom 28,1 %, celkovo si ju pozrelo 453-tisíc divákov.

Ďaleko za sebou nechala Milujem Slovensko, ktoré však drží časť divákov Superstar na verejnoprávnej obrazovke, celkovo rodinnú šou sledovalo 323-tisíc divákov, v komerčnej cieľovke uhrala rating cez 4 % s podielom nad 12 %. Podobný výkon uhrala aj reprízová Vládkyňa zla 2 na Joj.

V sobotu sa po druhý raz proti sebe postavili vyraďovací duel Farmy a talentová šou Česko Slovensko má talent.

Tentokrát už programy skončili bližšie pri sebe, keď Talent oproti minulej sobote klesol na rating 6,9 % s podielom 20,7 % a ešte stále nenašiel formu z predošlých sérií, celkovo si ho pozrelo 384-tisíc divákov. Duel Farmy, naopak, posilnil na rating 6,4 % s podielom 20,8 %, keď ťažil najmä zo svojej dĺžky, Talentu tak prebral po jeho skončení časť divákov. Celkovo ich mal duel pri sebe 360-tisíc.

Jednotka aj v sobotu voči zostrenej konkurencii padla a nestíha, v komerčnej cieľovke sa jej zábavné programy hýbali na podieloch v okolí 7 – 9 %, v univerzálnej cieľovke mali najviac divákov Záhady tela – celkovo 245-tisíc. Spoločne s Neskoro večer sa hýbali na podieli okolo 12 %, Pumpa skončila v okolí 9 %.

Nedeľu aj naďalej ovláda očkovacia lotéria, ktorá sa zároveň stále drží na čele televíznej sledovanosti.

Hlavný nedeľný prenos Byť zdravý je výhra potvrdil medzitýždenný prepad pod osemstotisícovú hranicu s celkovo 761-tisíc divákmi a podielom 31,9 %, v komerčnej cieľovke dosiahla rating 11,1 % a podiel 26,9 %.

 


Koniec očkovacej lotérie o 20:30 potvrdený: RTVS ju zosunie až bližšie k noci!Čítajte →

Už o tri týždne pritom čaká najsledovanejší program na trhu zosun do výrazne horšieho času, keď RTVS potvrdila exkluzívne informácie Mediaboom.sk a prenos Byť zdravý je výhra odsunie veľká novinka Pečie celé Slovensko. Už čoskoro pritom lotéria bude štartovať v čase, kedy väčšina Slovákov odchádza od obrazoviek do postele.

Najlepšie konkurencie lotérie ustáva Markíza, ktorá uhráva svoje s nedeľnými filmami, ostatne jej premiéra Alfa dosiahla rating 7,4 % s podielom 20,5 %. Joj podobne ako v piatky s filmami nestačí, premiéra Na nože mala ísť cez podiel 13 %.

V nedeľu veľkú pozornosť pútali nedeľné diskusie, darilo sa už V politike na TA3 priemerne s celkovo 201-tisíc divákmi a podielom 18,5 %, O 5 minút 12 si priemerne pozrelo 388-tisíc divákov s podielom až 31,8 %. Najsledovanejšou diskusiou bolo ale tentokrát Na telo, ktoré má výhodu, že sa neprekrýva so žiadnou debatou a štartuje tesne po diskusii na Jednotke, celkovo si ho pozrelo 440-tisíc divákov s podielom 32,6 %.

 

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor