Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: TV JOJ

Sledovanosť

Nemocnica získava utorok pre seba, Sestričky tlačí na dno! Talent stredajším lídrom

Sestričky našli po prvý raz súpera, ostávajú v hlbokom podpriemere.

Súboj utorňajších seriálov z nemocničného prostredia nateraz naďalej ovláda jesenná novinka.

Druhý vzájomný stret Nemocnice a Sestričiek prebehol tentokrát už bez futbalovej konkurencie, vďaka čomu oba seriály podrástli o približne rating.

Nemocnica tento utorok stúpla na rating 7,2 % s podielom 20,5 % v komerčnej cieľovke, pričom bola v silnom vedení popri Sestričkách na ratingu 5,6 % s podielom 16,1 %.

Celkovo si Nemocnicu pozrelo 461-tisíc divákov, Sestričky ich mali 309-tisíc. S najsledovanejšími časťami v minulých sériách v pokročilejšej fáze jesene ich sledoval aj vyše dvojnásobný počet divákov.

Lídrom bola Joj aj vo sviatočnú stredu s ťažiskovou šou Česko Slovensko má talent, ktorá potvrdila nárast zo soboty s ratingom 7,5 % a podielom 22,5 %. Naďalej však ďaleko zaostáva za výkonmi spred dvoch rokov, kedy už v tomto čase ťahala na ratingovú desiatku.

Talent však bol stredajším lídrom, keď Utajený šéf v druhej slovenskej sérii nedosahuje na čísla tej úvodnej. Ratingovo uhral 6,7 % s podielom 20,4 %.

Celkovo si Utajeného šéfa pozrelo tentokrát 351-tisíc divákov, Talent sledovalo spolu 426-tisíc divákov.

Suverénom stredajšieho dňa bola doobedná bohoslužba vedená Pápežom Františkom v Šaštíne, ktorú sledovalo celkovo až 442-tisíc divákov s podielom na trhu 38,5 % v univerzálnej cieľovke.

Dominovala aj v komerčnej cieľovke s ratingom 34,5 % pri ratingu 6,7 %, ktorým tak napríklad dorovnala Utajeného šéfa či predbehla večerné Sestričky z predošlého dňa.

Program so Svätým Otcom bol vysoko sledovaný až do jeho odchodu zo Slovenska, keď sa v univerzálnej cieľovke prenosy Jednotky hýbali do takmer 14. hodiny nad 30 %.

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor