Sledovanosť
Nečakaný zvrat: Seriál Markízy náhle prišiel o divákov! Joj s vlastnou novinkou ďalej padá
Nový seriál Markízy po týždni, v ktorom po prvýkrát zastavil pád, zažil dosiaľ najväčší pokles.
Novým seriálom Markízy a Joj, ktoré televízie predstavili na začiatku roka, opäť klesá sledovanosť.
Markíze uplynulý týždeň už po prvýkrát začala k priemerom padať štvrtková seriálová novinka Najhorší týždeň môjho života, pre ktorú to zatiaľ bol jej najhorší týždeň.
Seriál po úspešnom štarte s každou časťou strácal divákov, no usadil sa v komerčnej cieľovke v okolí nadpriemerných deviatich ratingov. Na začiatku februára dokonca zvrátil postupný pokles a prvýkrát stúpol, aby však hneď o týždeň na to zaznamenal najslabšie čísla.
Najhorší týždeň môjho života sa po prvý raz vzdialil od deväťratingovej hranice, keď mal klesnúť z minulotýždňových 9,4 % na rating 7,8 % s podielom 19,8 %. V celkovom publiku zároveň zaznamenal dosiaľ najväčšiu stratu 65-tisíc divákov, prvýkrát tak spadol pod 400-tisícovú hranicu s 362-tisíc divákmi.
Seriál už aktuálne čakajú posledné dve časti, pričom napriek poklesu už teraz na Markíze splnil svoj účel. Pre televíziu zaznamenal dostatočné výkony, dokonca nad úrovňou napríklad jesenných Sestričiek z prvej polovice tretej série.
Spokojnosť, naopak, nepanuje na opačnom brehu konkurenčného tábora.
Joj nevyšiel pokus so záchranou mohutne promovaného seriálu Bodka, ktorý sa po odsune z prime-time na sobotnú 18. hodinu ešte viac prepadáva.
Medzitýždenne stratil ďalších približne 25-tisíc divákov a najnovšie ich už v sobotnom accesse mal iba 125-tisíc. V komerčnej cieľovke sa podielovo prepadol k ratingom Najhoršieho života.
Joj tak po dlhom čase opäť zažíva trápenie so sobotným podvečernom, s ktorým mala v minulosti dlhodobé problémy. Vyriešilo ich až zaraďovanie filmov, ktoré ju dokázali dostávať do priemerov aj nadpriemerov.