Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Sledovanosť

Bodka dotiahla najväčší seriálový prepadák, Nové bývanie predbehlo Oteckov! Bodovalo Na telo

Významne sa darilo víkendovým filmom, okolo deviatich ratingov sa u mladých divákov hýbala nedeľná premiéra Nočná mora či piatkové pokračovanie Harryho Pottera. Najvyšší večerný rating celého týždňa dosiahli sobotní Špunti na vode, najviac divákov mimo správ však prilákali programy mimo prime-time.

Uplynulý týždeň sa televízie prehupli do druhej polovice mimosezónneho obdobia pred ostrým marcovým nástupom jari, kedy sa naplno odštartuje televízny súboj.

V komerčnej cieľovke prvý februárový týždeň priniesol z večerných programov najvyšší rating sobotnej komédii Špunti na vode.

Na Markíze dosiahla rating 9,7 % s podielom 24 %, celkovo si ju pozrelo 410-tisíc divákov. V týždni sa tiež darilo štvrtkovému seriálu Najhorší týždeň môjho života, ktorý po sérii poklesov po prvýkrát porástol pri ratingu 9,4 % s podielom 22,3 %, stúpol aj v celkovom počte divákov, keď ich tentokrát mal 427-tisíc.

Cez víkend sa celkovo darilo filmom.

Piatkové pokračovanie série Harry Potter a Fénixov rád na Markíze už stúplo na 8,9 ratingu s podielom 24,8 %, uspela aj nedeľná premiéra Joj Nočná mora, ktorá sa dostala na rating 9,1 % s podielom 23,2 %.

Nočná mora zároveň bodovala aj v celkovom publiku, kde ich mala najviac divákov z akvizičných programov celého týždňa. Sledovalo ju 479-tisíc divákov. Nebola ďaleko od celkovo najsledovanejších nespravodajských programov týždňa, kde sa na čele umiestnil prekvapivý víťaz.

Joj v ostatných sezónach výrazne boduje jej dlhoročný nedeľný magazín Nové bývanie, ktoré od tejto nedele vrátilo po zimnej prestávke premiérové vydania.

Celkovo si Nové bývanie pozrelo 495-tisíc divákov, čím predbehlo všetky hlavné programy týždňa. Rovnako tak v počte divákov predbehlo aj všetky vydania podvečerných Oteckov z úvodu februára.

V komerčnej cieľovke Nové bývanie vyskočilo na rating 9,1 % s podielom 23,4 %. V nej sa Oteckom podarilo Nové bývanie predbehnúť so štvrtkovou epizódou, kedy vystrelili na rating 9,7 % s podielom 29,6 %. Vo zvyšku týždňa sa seriálový hit hýbal na úrovni 9 ratingov alebo pod ňou.

V celkovom publiku sa však v nedeľu ešte o málo viac ako Novému bývaniu darilo politickej diskusnej relácii Markízy Na telo.

Tá v celkovom publiku dokázala dokonca tesne prekročiť pol milióna divákov a práve ona tak mimo večerných spravodajských relácií prilákala celkovo najviac divákov. V komerčnej cieľovke šla pod 8 ratingov. Prechádzajúcu debatu na Jednotke O 5 minút 12 sledovalo celkovo 417-tisíc divákov.

Popri úspechu s Novým bývaním sa Joj zatiaľ v novom roku darí podvečer celkovo.

Nová šou Bez servítky jej v pracovné dni uhráva o tretinu vyššie výkony než zrušená šou Moja mama varí lepšie ako tvoja, minulý týždeň vo štvrtok dokonca skočila na rekord s ratingom 5,9 % pri podieli 17,1 %. Bežne sa naďalej hýbe v okolí piatich ratingov.

Kde si Joj situáciu pokazila, je sobotný podvečer.

Na poslednú chvíľu doň presunula neúspešný seriál Bodka, ktorý sa mal pôvodne po prepadáku z konca januára odsunúť do sobotnej noci. V sobotu podvečer mal prepadnúť len niekde na podielovej úrovni deväť percent, pričom sa ratingovo dotiahol aj na doterajší najväčší seriálový prepadák odvysielaný takto pred rokom Bola raz jedna škola. Tá ho ale s výkonmi pod tromi ratingami dosiahla v prime-time.

Vôbec najsledovanejšími programami týždňa boli tradične večerné spravodajstvá.

Celkovo najviac divákov sledovalo stredajšie Televízne noviny Markízy, ktoré mali spolu 652-tisíc divákov. Zaznamenali aj najvyšší rating týždňa v komerčnej cieľovke, v utorok šli na 12 %.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor