Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Foto: Markíza

Sledovanosť

Nové seriály s poklesom, podvečer už stabilný! Markíze zabrali filmy, najviac divákov pre Inkognito

Joj uplynulý týždeň vrátila do štruktúry Nový život, tretia séria odštartovala s nárastom, absencia filmovej konkurencie však razom pomohla Markíze. 

Uplynulý týždeň priniesol prvé stabilizovanie podvečerného súboja.

V ňom Markíza pokračovala vo svojom stabilnom hite Oteckovia, ktorí sa v každý jeden vysielací deň stali v komerčnej cieľovke najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Trikrát sa hýbali tesne pod hranicou deviatich ratingov, vo štvrtok a piatok skočili na 9,5 %. Naďalej nevedia pokoriť kľúčovú podielovú hranicu 30 %, hýbu sa však tesne pod ňou v rozmedzí od 27 pod 30 %.

Druhý týždeň tvorili Oteckovia konkurenciu novému podvečeru na Joj s Bez servítky. Denná kuchárska reality šou nateraz Joj zaberá značne viac než predošlá Moja mama varí lepšie ako tvoja. Nateraz sa stabilizuje na približne o tretinu vyšších číslach, počas uplynulých dní sa ratingovo stabilne usadila tesne pod hranicou 5 ratingov a v podieli okolo 15 %. Moja mama varí lepšie ako tvoja vedela padať aj pod desať podielov.

Z pohľadu hlavných večerných programov týždňa v komerčnej cieľovke najvyšší rating zaznamenal tretí diel seriálovej novinky Markízy Najhorší týždeň môjho života. Vo svojom štvrtkovom prime-time sa dostal na rating 9,1 % s podielom 22 %. Opäť tak oproti predošlému týždňu klesol, tentoraz o vyše pol ratingu, významnejší prepad zaznamenal v celkovom publiku, kde stratil len oproti minulej časti takmer stotisíc divákov. Seriál tak už spadol z hranice pol milióna na celkovo 418-tisíc divákov.

Markíze minulý týždeň zahrali všetky filmy z jej ponuky. Hýbala sa s každým v rozmedzí 7,5 až 9 ratingov, najvyššie sa dostala pondelňajšia snímka Zabijakov osobný strážca s ratingom 9 % a podielom 26 %. Celkovo si ju pozrelo 387-tisíc divákov.

Tento deň priniesol okrem najsilnejšieho filmu rovno aj najsledovanejší nespravodajský program týždňa. Najviac divákov sa zišlo pri pondelkovom Inkognito, ktoré si našlo 464-tisíc divákov.

Jednotke najvyššie zabodovala piatková repríza Milujem Slovensko, ktorú si zaplo priemerne 393-tisíc divákov. Reprízu vysielala aj v sobotu, kedy priniesla iba starý diel Záhad tela, uspeli však s 361-tisíc divákmi. Oba programy boli v celkovom publiku lídrom na trhu a v komerčnej cieľovke trhovou dvojkou. Verejnoprávnej Jednotke sa to tesne podarilo aj v sobotu proti novému seriálu Bodka, ktorý čakal ďalší pokles. V komerčnej cieľovke mal atakovať päť ratingov, celkovo si tretiu časť novinky zaplo 277-tisíc divákov. Medzitýždenne ich stratila ďalších vyše tridsaťtisíc.

V sobotu zároveň po škandále, ktorý reagovali RTVS aj režisér, pokračovala kontroverzná Pumpa. Peoplemetre jej medzitýždenne namerali o približne 60-tisíc divákov menej, celkovo si ju tentokrát pozrelo 307-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke uhrala rating 4,5 % s podielom okolo 11 %, klesla o vyše pol ratingu.

Joj minulý týždeň do programu vrátila svoj stabilný seriál Nový život, s ktorým opäť obsadila utorňajšie a štvrtkové večery. Kým nástup tretej série v utorok zaznamenal vyššie čísla, než aké dosahovala predošlá jesenná séria, a dostal sa na 6,6 ratingu, vo štvrtok už mal opäť klesnúť bližšie k hranici piatich percent. Markíze v utorky doteraz prepadávala Zámena manželiek, ktorá však po zmene konkurencie ožila, bez súpera v podobe filmu šla dokonca do vedenia s ratingom 7,3 % a podielom 19 %.

Z pohľadu celej televíznej ponuky uplynulého týždňa sa najsledovanejším programom stali nedeľné Noviny Joj, vyskočili na 677-tisíc divákov s podielom 27,9 %. Noviny sa rovnako stali najsledovanejším programom nedele, aj v komerčnej cieľovke s ratingom 10,3 %. V tejto cieľovke bolo najsilnejším programom týždňa pondelňajšie Počasie na Markíze s ratingom 11,6 %. Mimo spravodajstiev v komerčnej cieľovke najvyššie skočili Oteckovia, v celkovom publiku zas spomínané Inkognito.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj “hostia”

Odporúčame

Facebook

Nahor