Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Pikošky

Reprízová zábava sa po korone dostala na dno: Takéto čísla tu ešte neboli!

Už krátko po začiatku prázdnin môžu prísť prvé zmeny v letných štruktúrach. Koronakríza spôsobila prepnutie na reprízové programy neštandardne skoro, divákom sa opakovanie zábavných relácií prejedlo a dostávajú sa na svoje dno. 

Neštandardne skoro prepli televízie v dôsledku koronakrízy na reprízové programy. Markíza s nimi začala prakticky od polovice marca, keď mimo Superstar zrušila všetok premiérový program, Joj a Jednotka obmedzene skúšali pokračovať v nakrúcaní premiér vybraných programov, zároveň sa im však minuli predtočené epizódy jarných programov a miesta museli vypĺňať reprízami.

Miesto dvojmesačnej letnej reprízovej prestávky tak diváci tento rok na reprízy prešli už od polovice jari, pričom momentálne, ako sme už informovali, zaberajú vo vysielaní najmä filmy. Naopak, zábavné programy v reprízach padajú, pričom tento týždeň zaznamenávajú absolútne fiasko.

Jedinou reláciou, ktorá tento týždeň nepadla do podpriemeru, je Inkognito. Relácia si už pri veľkom odlive divákov od televízorov pri teplom počasí udržiava v pondelky vyše 400-tisícové publikum a v komerčnej cieľovke pokračuje s výkonmi nad 17 %.

Naopak, katastrofou dopadli utorňajšie programy. Dobre vedieť ešte uhralo výkony na úrovni ostatných týždňov, čo však i tak znamenalo podpriemer Markízy na podieli okolo 15 – 16 % u mladých divákov, absolútne však prepadla nasledovná reprízová šou Klamal by som ti?, ktorú Markíza pre toto leto oprášila do lepšieho času, než ju vysielala v premiérach.

S ňou rovnako naposledy v utorňajšej repríze prepadla relácia Nikto nie je dokonalý, ktorá bola podpriemerná už predošlé týždne. Tento utorok obe relácie dosiahli u mladých divákov podiely len okolo 10 %. Zaujímavé bude sledovať, aké výkony bude dosahovať šou Nikto nie je dokonalý vo štvrtky, avšak vo verejnoprávnej verzii, keď ju tentokrát vytiahla Jednotka.

Kým Joj šou Nikto nie je dokonalý dovysielala a od budúceho týždňa na utorky zaraďuje premiéry akvizičného seriálu 911, Markíza si reláciu Klamal by som ti? naplánovala na celé leto. V prípade zopakovania prepadáku o týždeň sa dá očakávať, že opätovne zdvojí Dobre vedieť.

Prepad sledovanosti reprízovej zábavy výrazne potvrdila stredajšia Chart Show. Kým ešte nedávno sa držala na úrovni 17 – 19 %, v ostatných týždňoch už druhýkrát padla na úroveň len cez 14 %. Celkovo si ju zapla necelá polovica divákov pondelňajšieho Inkognita, v prípade Dobre vedieť si šou malo vybrať o vyše 50-tisíc divákov viac než Chart Show.

Pravidelne je rovnako podpriemerná piatková šou Všetko, čo mám rád. Tá si taktiež u mladých divákov nie tak dávno pripisovala výkony na úrovni len okolo podielovej desiatky. Minulý týždeň už stúpla a v celkových číslach patrila k najsledovanejším nespravodajským programom s vyše 320-tisíc divákmi.

Výraznejšie sa postupne prepadli aj sobotňajšie Záhady tela, ktoré už u mladých ostatne spadli pod desiatku a celkovo sa vzdialili od 300-tisícovej hranici bližšie k 200-tisícom.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %

Odporúčame

Facebook

Nahor