Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: Markíza

Sledovanosť

2 na 1 po výstrele na dne, prepadol sa Svätý Max! Markíza mu pomáhala náhlou zmenou programu

Šou Adely Vinczeovej a Dana Dangla nárast divákov neudržala, do podpriemeru spadla seriálová novinka Markízy, ktorej tento týždeň skúšala pomôcť náhlym vytiahnutím po Druhej šanci.

Stred týždňa ostáva najväčšou slabinou televízneho lídra.

Markíze sa tento týždeň prepadli všetky hlavné programy od utorka do štvrtka, pričom zaznamenali svoje najhoršie výkony vôbec.

V utorok lídra zaskočil prepad niekdajšieho hitu Svadba na prvý pohľad, ktorý sa po prvýkrát prepadol do hlbokého podpriemeru. Už v stredu ho pritom nasledovala aj seriálová novinka Svätý Max, no vôbec najhlbšie spadlo štvrtkové 2 na 1.

 


Ďalšie komplikácie Markízy: Z jarného hitu nečakaný prepadák, takto hlboko ešte nespadla!Čítajte →

Pomoc náhlou zmenou programu nevyšla

Svätý Max štartoval začiatkom marca na vydarenom ratingu 8,2 % v komerčnej cieľovke, ktorý si však už do nasledujúcej časti neudržal. S druhou epizódou seriál klesol na rating 7,3 % s podielom 19,7 %, pričom po tomto poklese sa Markíza pokúsila k seriálu prilákať nových divákov.

Televízia potichu zmenou programu nasadila prvé dva diely Svätého Maxa do večerného vysielania opäť.

Urobila tak tento pondelok, kedy sa pokúsila využiť nábeh jej najsilnejšieho jarného programu Druhá šanca, ktorý si aj tento týždeň udržal rating 10 %, podielovo šiel v komerčnej cieľovke na 27,9 %. Celkovo nový diel sledovalo 572-tisíc divákov.

Miesto plánovaného filmu Markíza v pondelok po Druhej šanci o 22:00 zopakovala úvodné dve časti Svätého Maxa, čím ho, podľa všetkého, chcela ukázať ďalším divákom. Seriál prepadol s podielmi pod 14 a 9 %.

 


Exkluzívne: Koniec po piatich rokoch? Markíza hľadá náhradu za denný seriál Oteckovia!Čítajte →

Televízia ani týmto krokom pokles seriálu nezastavila.

Svätý Max s treťou časťou medzitýždenne klesol o vyše jeden a pol ratingu, keď sa už prepadol s výkonom 5,6 % a podielom 16,9 %. Celkovo nový diel sledovalo 259-tisíc divákov, pred týždňom ich bolo o takmer osemdesiattisíc viac.

Do vedenia sa už vrátila v stredu Hranica, v komerčnej cieľovke s ratingom 6,1 % pri podiele 18,1 %, v celkovom publiku už s výraznejším náskokom pri 373-tisíc divákoch.

Po výstrele najnižšie

Najslabší výkon spomedzi večerných programov Markízy dosiahla šou 2 na 1.

Tej sa nedarí od začiatku novej série po jej presunutí na štvrtkové večery, minulý týždeň však zaznamenala radikálny obrat, keď vystrelila pri účasti Dominiky Kavaschovej a hviezdy telenovely Divoký anjel.

Markíze sa však divákov pri šou nepodarilo udržať.

2 na 1 dosiahlo najhorší výkon sezóny aj celej histórie šou, keď vydanie s Marcelom Forgáčom prepadlo s ratingom 4,8 % a podielom 15 %. Celkovo šou sledovalo 249-tisíc divákov.

Nemocnica sa po minulotýždňovej vôbec prvej porážke Markízou vrátila späť do vedenia s ratingom 7,4 % a podielom 20,1 %. V celkovom publiku si ju vybralo 519-tisíc divákov.

 


Markíza prelomila neúspech: S hviezdou Divokého anjela prvýkrát pokorila seriálový hit Joj!Čítajte →

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor