Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Všetko, čo mám rád postupne rastie, Čo ja viem dotiahlo Milenky! Štvrtok pre Hornú Dolnú

Všetko, čo mám rád sa po expresnom nasadení dvíha, šou si nachádza stále viac divákov.

PIATOK: Piatkové programy sa naďalej k sebe približujú. Vo vedení ostávajú Milenky s ratingom pod 7 % a podielom takmer 21 %, veľmi tesne ich však ratingovo dotiahlo Čo ja viem so 6,5 % divákmi a podielom 20,5 %. K ratingovej 6-tke sa priblížilo Všetko, čo mám rád s podielom cez 19 %, nasledovné Všetko, čo má Ander rád šlo podobne nad 19 %. Celkovo opäť viedla šou Joj s takmer 450-tisíc divákmi, nasledovala ju Čo ja viem s vyše 390-tisíc divákmi. Milenky atakovali hranicu 320-tisíc.

Z menších staníc sa presadili najprv Profesionáli s podielom okolo 6 %, následne bol najvyššie Dr. House na Wau s podielom 4,5 %. Po jeho skončení ho vystriedala Doma s filmom Princ na bielom koni a podielom nad 4 %, Ohnivé kolesá šli pod 4 %. Kúzelná orchidea na Plus šla o niečo viac pod štvorku. Ďalšie kriminálky Wau sa hýbali okolo a nad 2 %.

Oteckovia potvrdzujú, že od Majstrovstiev sveta v hokeji poklesli, v piatok bez ich konkurencie uhrali share takmer 36 %. Stále však jasne dominujú. Moja mama varí lepšie ako tvoja, naopak, ostáva hlboko s podielom okolo 12 %. Televízne noviny sa vytiahli na 29,5 %, Noviny atakovali len 20 %. Celkovo ich videlo 415-tisíc divákov, Televízne noviny ich malo vyše 425-tisíc.

ŠTVRTOK: Vo štvrtok Horná Dolná podliezla 9 ratingov s podielom 25,5 %, bezpečne viedla, keď Inkognito podliezlo 6 % pri podieli pod 17 %. Dobre vedieť sa malo dostať nad 19 %, v tejto sezóne klesla Joj glosátorská relácia Sedem, vo štvrtok bola hlboko len s vyše 12 %. Na Jednotke však bral divákov štvrťfinálový hokej Fínska so Švajčiarskom s podielmi 10,5, 12,5 a pod 21 %.

Poobede dosiahol ešte vyššie podiely zápas Kanady s Ruskom na úrovni vždy pod 19, 24 a 23 %. Zobral Oteckom, ktorí uhrali 30 %, Moja mama varí lepšie ako tvoja šla nad 11 %. Televízne noviny uhrali 28 %, Noviny zas share pod 20 %. Napriek tomu vyhrali v celkovom publiku s takmer 520-tisíc divákmi, Televízne noviny ich mali 505-tisíc. Najsledovanejším programom dňa sa v komerčnej cieľovke v oba dni stalo Počasie Markízy.

Čítať viac...
Nahor