Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zo sľubovaného nového grafického vizuálu Markízy ostali narodeninové jingle v tvare balónov, bez zmien v grafike

Pikošky

Ohlásené plány končia fiaskom: Z nového staničného vizuálu Markízy nič nebude!

Markíza ani s 25. výročím vysielania zmenu grafiky neprinesie.

Televízny líder uplynulé leto venoval oslavám svojich 25. narodenín, ktoré otvoril na začiatku prázdnin nasadením viacerých archívnych programov, už zakrátko stiahnutých z vysielania, a zakončil v posledný augustový večer tematickým dokumentom venovaným dvadsiatim piatom rokom vysielania Televíznych novín.

Súčasťou osláv boli aj viaceré aktivity, pričom očakávania fanúšikovskej obce sa upierali aj smerom k televíznej grafike, ktorú Markíza nezmenila už od roku 2015.

Očakávania zmeny staničného vizuálu pretrvávajú už niekoľko rokov a vystupňovali sa práve s príchodom významnejšieho jubilea televízie.

Markíza nakoniec fanúšikov potešila, keď v júni pred letom v rámci narodeninových aktivít sama ohlásila zmenu vizuálu. Nakoľko zdôraznila prípravu ako nových jinglov, tak úplne nového grafického vizuálu, pod ktorým roky televízie označujú svoj staničný ident, informovali sme o príprave novej staničnej grafiky.

Výsledkom ohlásených noviniek však v lete zmena televíznej grafiky Markízy nebola.

Televízia vo vysielaní zmenila iba sľubovanú sadu jinglov, ako to robí počas prázdnin aj v iné roky. Hrané jingle, aké využíva vo svojom idente v priebehu celého roka, nahradila jednoduchým motívom animovaných balónov v tvare „25-ťky“ či písmena „M“, s ktorými počas leta oslavovala jubileum.

Očakávanie sa tak presunulo smerom k prelomu leta a jesene, kedy oslavy Markízy vyvrcholili samotným narodeninovým dňom. Po ňom sa však televízia vrátila k starej sade roky využívaných jinglov naďalej v pôvodnom grafickom vizuále využívanom od februára 2015, s ktorým stihla osláviť aj svoje 20. narodeniny. Dokonca späť do vysielania vytiahla aj starý jingel Telerána s Adrianou Polákovou, ktorá z Markízy toto leto odišla.

Televízia už najnovšie na sociálnej sieti potvrdila, že skutočnú zmenu grafického vizuálu neplánovala a ani po šiestich rokoch ju neprinesie.

„Treba si naozaj starostlivo vyberať zdroje informácií, nie všetko, čo sa napíše, musí byť pravda,“ zareagovala televízia na divácku otázku ku zmene staničného vizuálu, nakoľko bol avizovaný k 25. výročiu.

Zmenu grafického vizuálu pri príležitosti 25. narodenín oznámila Markíza pred letom prostredníctvom tlačovej správy.

Diváci TV Markíza sa môžu v lete tešiť aj na úplne nový grafický vizuál, ktorý bude reflektovať blížiacu sa štvrťstoročnicu slovenského televízneho lídra,” uviedla televízia.

Do pozornosti dala prípravu ako nových jinglov, tak aj nového grafického vizuálu, ktorého sa diváci mali dočkať od leta.

Atmosféru blížiacej sa štvrťstoročnice Markízy umocní aj nový letný grafický vizuál a jingle, v príprave je tiež veľká imidžová kampaň s obľúbenými tvárami našich relácií a seriálov. Diváci sa rozhodne majú na čo tešiť, doplnil riaditeľ PR a marketingu Markízy, Michal Borec.

Narodeninové jingle v pôvodnom grafickom vizuále

Imidžová kampaň

Čítať viac...
Nahor