Televízia
Markíza po rokoch chystá veľkú zmenu: Čoskoro predstaví nový staničný vizuál!
Po dlhých mesiacoch čakania a špekulácií sa diváci Markízy skutočne dočkajú zmeny staničnej grafiky.
Dlhých sedem rokov prešlo od toho, čo slovenský televízny líder naposledy predstavil nový staničný vizuál.
Markíza svoju aktuálnu televíznu grafiku využíva už od februára 2015, pričom okrem dopĺňania hraných jinglov prešla iba malými úpravami s nezmeneným konceptom či hudobným motívom.
Šetrenie v oblasti televíznej grafiky sa dokonca premietlo aj do sezónnych identov, počas leta a najmä v období Vianoc, kedy zvyknú byť televízie kreatívnejšie a otvorenejšie príprave špeciálnych sezónnych jinglov. Práve po roku 2015 však Markíza aj na tomto poli škrtala výdavky a roky cyklila rovnakú sadu tematických jinglov taktiež od roku 2015.
Markíza na konci tohto leta oslávi svoje 25. výročie, pričom práve s touto udalosťou viacerí začali spájať aj svoje očakávanie ohľadom novej staničnej grafiky televízneho lídra.
Toto očakávanie sa nakoniec stane definitívne tento rok aj skutočnosťou.
Markíza aktuálne potvrdila, že práve v súvislosti s výročím predstaví tematicky aj úplne novú staničnú grafiku, ktorú stihne nasadiť ešte pred narodeninami.
„Diváci TV Markíza sa môžu v lete tešiť aj na úplne nový grafický vizuál, ktorý bude reflektovať blížiacu sa štvrťstoročnicu slovenského televízneho lídra,“ uviedol PR manažér Markízy, Lukáš Kočišek.
Nová grafika tak dostane tematickú podobu zladenú s oslavami výročia.
Televízia tak podľa vlastných slov nepripraví iba špeciálnu narodeninovú sadu jinglov do aktuálneho identu, ale predstaví už rovno nový grafický vizuál.
Hlavným claimom osláv sa stane slogan „Spolu 25 rokov“. Prvú ukážku vizuálu nájdete na konci článku.
Spustiť by ho mala v najbližších dňoch, nakoľko ho plánuje uviesť pri príležitosti celoprázdninovej oslavy 25 rokov Markízy, počas ktorej, ako sme vás exkluzívne informovali, plánuje vrátiť viaceré staré programy ako Mojsejovcov, Vilomeniny, ale aj Smiechoty, Slávici na ulici či Všetci sú za dverami.
„Atmosféru blížiacej sa štvrťstoročnice Markízy umocní aj nový letný grafický vizuál a jingle, v príprave je tiež veľká imidžová kampaň s obľúbenými tvárami našich relácií a seriálov,“ doplnil riaditeľ PR a marketingu Markízy, Michal Borec.
Po letných oslavách s výberom archívnych programov tak bude nasledovať ďalšia fáza, prostredníctvom ktorej výročie využije už aj na imidžovú podporu pred blížiacou sa samotnou hlavnou jesennou sezónou.
Okrem nasadenia veľkej imidžovej kampane odvysiela tiež špeciálny narodeninový program, a to presne v deň výročia, v utorok 31. augusta 2021.
Odštartuje ním zároveň aj novú jesennú sezónu, nasledovať by tak malo aj predstavenie staničného vizuálu s jinglami už pre hlavnú sezónu, a to teda v jeho novej podobe.