Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: RTVS

Sledovanosť

Očkovacia lotéria ďalej rastie, zlomila ďalšiu rekordnú hranicu! Jeseni bude dominovať

Začínajúca televízna sezóna má už teraz nečakaného dominanta.

Aj keď 20 miliónový nápad s očkovacou lotériou už ani podľa ministerstva financií tempo očkovania nestimuloval, jeho mediálny dosah prekonáva všetky očakávania.

Nedeľný večerný prenos Byť zdravý je výhra aj v treťom týždni porástol, pričom primárne potvrdil dramatický skok sledovanosti pred týždňom.

Očkovacia prémia Byť zdravý je výhra po novom zlomila rekordne vysokú 800-tisícovú hranicu, keď si tretí prenos pozrelo celkovo 806-tisíc divákov s podielom 34,8 %.

Nový rekord zaznamenala lotéria aj v komerčnej cieľovke, kde už prekonala dokonca aj rekordné výkony Pána profesora z tejto jari. Najnovšie vystrelila na rating 13,9 %, čo jej vynieslo aktuálne podiel 34 %.

Potvrdenie extrémnych čísel očkovacej lotérie na pomery bežnej večernej sledovanosti, kedy sa najsledovanejšie programy v celkovom publiku hýbu najvyššie na úrovni 600-tisíc divákov, už teraz značí, že tohtoročná jeseň bude mať nečakaného rekordéra.

Ešte bližšie k tomu lotéria má po tom, čo nedeľné večery bezprecedentne len vyše týždeň pred štartom uvoľnila Superstar, ktorá sa pre očkovaciu lotériu Igora Matoviča presúva na piatkový prime-time.

Až do konca vysielania, ktoré je naplánované na nedeľu 31. októbra, tak lotérii budú konkurenciu tvoriť iba filmy.

RTVS ovládla posledný deň uplynulého týždňa kompletne, keď na vysoké čísla vyskakoval aj podvečerný kvalifikačný zápas Slovenska proti Bielorusku na ZOH 2022.

Mimoriadne napínavý duel začínajúci od 17:30 postupne po tretinách rástol s ratingami v komerčnej cieľovke cez 7 a 8 % až na 10,7 % v čase hlavných spravodajstiev, kedy podiel na trhu zápasu vyskočil až na 29,1 %.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor