Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Telenovely

Nová telenovela Cennet pri štarte uspela, nadviazala na čísla Mojej malej princeznej

Na obrazovkách televízie Doma odštartovala turecká seriálová novinka Cennet.

Koncom marca sa na Doma uviedla nová turecká séria. Novinka Cennet s prvými dvoma časťami dokázala prilákať uspokojivý počet divákov, keď nadviazala na sledovanosť predošlej série Moja malá princezná.

Medzi menšími televíznymi stanicami obsadila telenovela Cennet v pondelok popredné priečky. Celkovo prvé dve časti seriálu, ktoré však Doma odvysielala bez prerušenia reklamou, sledovalo 202 a 211-tisíc divákov. Pre porovnanie, Inkognito na Joj v tom čase sledovalo 608-tisíc divákov a stalo sa mimo správ najsledovanejším programom dňa, Mimoriadnu reláciu ku koronavírusu na Markíze sledovalo 342-tisíc divákov.

V komerčnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenala úvodná epizóda rating 2,7 % a trhový podiel 6,1 % a nasledujúca druhá časť uhrala rating 2,6 % a trhový podiel 6,3 %.

Telenovela zabodovala u mladých diváčok vo veku od 15 do 24 rokov, u ktorých bol priemerný podiel na trhu telenovely 18,4 %.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %

Čítať viac...
Nahor