Aktuality
Joj zatienila štart denného seriálu Markízy! Zostavou nového Bez servítky prekvapila
Kým Markíza sa snažila oslabiť nástup kľúčového večerného seriálu Joj, tá jej to oplatí zostrením konkurencie voči jej najdôležitejšej novinke roka.
Jarný televízny súboj sa naplno rozbehol od prvých dní nového roka.
Už skraja januára Slovenská televízia predstavila svoj hlavný seriál roka 2025 Dotyk života, ktorý uplynulú nedeľu potvrdil úspech zo štartu, keď si druhú epizódu pozrelo priemerne celkovo 483-tisíc divákov.
Joj iba o deň neskôr odštartovala svoju nosnú seriálovú novinku jari Ranč, ktorá musela v prvý večer čeliť útoku Markízy s presunom štartu 9. série Dunaja, k vašim službám priamo do jej konkurencie. Tú napokon ustála a následne potvrdila sľubný nástup, keď si Ranč v úvodný týždeň udržal priemerne viac ako 450-tisíc divákov.
Ku konkurentom sa teraz pridáva aj Markíza rovno s jej najdôležitejšou seriálovou novinkou tohto roka.
Na podvečerný čas o 17:55 totižto nasadzuje nový denný seriál Sľub, do ktorého investovala nemalé finančné prostriedky. Vyžiadal si ich dobový charakter, keď sa Sľub odohráva v 80. rokoch, čo prinieslo tvorcom viaceré komplikácie.
Televízia ale takto investuje do dlhodobého projektu, ktorý by mal na jej obrazovke vydržať niekoľko sezón.
Prekvapivá zostava
Aj pre Sľub, ako pre každý seriál, je dôležitý sľubný nástup, ktorý sa pokúsi oslabiť Joj.
Tá bude v podvečery aj túto sezónu vysielať dennú kuchársku reality šou Bez servítky, ktorú tento týždeň vyskladala mimoriadne špecifickou zostavou s viacerými známymi menami.
Do šou sa po necelom roku vracia bývalá dlhoročná tvár Markízy Adriana Kneissl Poláková, ktorá 16 rokov moderovala Teleráno. Zároveň sa objavovala aj v krátkych kulinárskych programoch ako Sladká výzva alebo Varte s nami.
Jojka zároveň povoláva svoju tvár Katarínu Jesenskú, ktorá už 9 rokov moderuje nedeľný podvečerný magazín televízie Na chalupe. Do programu príde s receptami, ktoré má odskúšané aj vďaka vlastnej relácii.
Popri ďalších dvoch klasických súťažiacich spomedzi prihlásených účastníkov päticu prekvapivo uzavrie dlhoročný politik – bývalý predseda parlamentu a minister hospodárstva Richard Sulík. Tvorcovia ho zavolali po tom, čo sa po 15 rokoch stiahol z aktívnej politiky a naplno rozbehol vlastné aktivity ako foodblogger.
V bulvári Sľub zatienila
Práve vďaka účasti bývalého vrcholového politika sa Bez servítky opäť stalo témou bulváru.
V čase, kedy sa Markíza snaží o čo najväčšiu propagáciu svojho nového seriálu, sa do pozornosti ale dostala Joj, keď sa účinkovaniu Sulíka v reality šou venovali všetky najčítanejšie bulvárne médiá.
Veľké články publikovali Nový čas, Plus jeden deň či Topky, s informáciou prišli aj ďalšie weby.
Dá sa pritom očakávať, že Bez servítky bude témou po celý týždeň, ako to pri mediálne atraktívnych účinkujúcich býva zvykom.
Tvorcovia si navyše najväčšie esá nechali do druhej polovice týždňa, kedy zvykne postupne stúpať i sledovanosť samotnej šou.