Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Foto: Markíza

Pikošky

Markíza v druhej sérii predĺži vysielanie kontroverznej šou, chystá viac epizód aj párov

V prvej sérii vydržala šou vo vysielaní dva mesiace, teraz môže prekryť veľkú časť hlavnej jarnej sezóny.

V celom balíku jarných projektov, s ktorými Markíza hneď od marca vyrazí na obrazovky, je aj pokračovanie vlaňajšej novinky Svadba na prvý pohľad, ktorá aj na Slovensko priniesla kontroverzný svetový formát.

Šou, ktorá čelila podozreniam, že celý jej priebeh je skôr dielom kastingu a dramaturgov, než skutočným sociálnym experimentom, sa vráti v druhej sérii, pre ktorú Markíza pripravila niekoľko noviniek.

Ako sme ako prví informovali, prvou zmenou je nový vysielací deň. Šou sa na začiatku minulého roka vysielala vo štvrtkovom prime-time, v ktorom ju pre hlavnú časť sezóny mala nahradiť Horná Dolná, teraz bude chcieť Markíza oba prime-time formáty vysielať súčasne. Svadbu na prvý pohľad tak presúva na piatkové večery, odštartuje ju v piatok 5. marca o 20:30.

Ďalšou novinkou bude väčší počet častí, keď sa televízia chystá rozšíriť vysielanie šou v druhej sérii.

Urobí tak prostredníctvom navýšenia počtu párov, ktoré si svadbu vyskúšajú. Miesto troch Markíza do druhej série vybrala štyri dvojice. V minulej sérii s tromi pármi nakrútila Markíza celkovo osem častí, ktoré odvysielala v priebehu januára a februára.

Ďalšou zmenou v šou bude príchod nového odborníka, ktorý má pred kamerami pomáhať párom. K Diane Fabiánovej a Jaroslave Babkovej sa pridal psychológ Aleš Bednařík, ktorý vo svojej oblasti vydal aj niekoľko kníh.

Šou Svadba na prvý pohľad sa mala do vysielania dostať už na začiatku roka 2019, Markíza ju nakoniec narýchlo krátko pred nástupom stiahla. Hovorilo sa aj o prekopávaní podoby epizód a prestrihávaní jednotlivých častí. Odložila ju o rok, kedy už samotní aktéri dávno na jej priebeh zabudli a sťažovali si na pozornosť médií v čase, kedy sa ich osobný život po vyše roku posunul do inej roviny.

Prvé sériu odštartovala Markíza sklamaním, kampaňou nezaujala a štartovala v komerčnej cieľovke na ratingu 7,2 % s podielom 19,1 %. Následne sa však aj vďaka pozornosti médií začala dvíhať a na prelome januára a februára sa už dvakrát vyšvihla ratingovo k okoliu 9,5 %, rekordom bol výkon 9,8 %. S ostatnými vydaniami sa hýbala na úrovni 8 – 8,5 ratingu, finále dosiahlo rating 8,4 % pri podieli 23,4 %. Celkovo finálový diel sledovalo 456-tisíc divákov.

Čítať viac...
Najčerstvejšie témy

Odporúčame

Facebook

Nahor