Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Pikošky

Markíza potvrdzuje veľké zmeny na Farme: Návrat k pôvodným sériám, vracia aj niekdajší vizuál!

Prvé informácie portálu Mediaboom.sk sa potvrdzujú.

Markíza už dlhší čas intenzívne pripravuje v poradí 13. sériu jedinej dlhodobej reality šou na Slovensku Farma, ktorá na obrazovkách televízneho lídra beží kontinuálne od leta 2011.

Dlhoročný hit Markízy sa s pribúdajúcimi sériami začal trápiť s opotrebovanosťou formátu, ktorá sa prejavovala aj na klesajúcich číslach sledovanosti, ktorých negatívnu krivku sa televízia rozhodla zvrátiť razantnou zmenou v roku 2018 od jubilejnej 10. série, kedy predstavila nový koncept reality šou, novú moderátorku a o rok neskôr navyše aj nový vizuál, pričom sa výrazne snažila o omladenie šou.

Nový koncept Markíza šperkovala v nasledovných dvoch sériách, no s 13. ročníkom sa chystá na ďalšiu zmenu.

Ako sme pred pár dňami informovali, Markíza podľa našich informácií pre tento rok pripravuje návrat k pôvodnému charakteru šou, ktorý bol pre Farmu typický v prvej dekáde.

Šou by sa tak po vlne minuloročnej kritiky, kedy sa Farma podmienkami, dosiaľ najluxusnejším komfortom pre súťažiacich aj zámerom tvorcov s vyhrotenými a sexuálnymi scénami neraz nelíšila od Vyvolených či Big Brother, mala opäť vrátiť ku svojim koreňom.

Najnovšie to už potvrdzuje aj Markíza imidžovým promom na 13. sériu, v ktorom sa dokonca vracia k pôvodnému vizuálu Farmy a jej logu.

„Na obrazovky TV Markíza mieri v poradí už 13. séria dlhoročne obľúbenej reality šou Farma, ktorá sa v tomto ročníku vracia späť ku svojim koreňom a prinesie tiež viacero zaujímavých noviniek,“ naznačuje televízia.

Zmeniť sa má opäť koncept, spôsob nakrúcania, lokácia aj počet účinkujúcich v pripravovanej sérii. Televízia tak siahne po zmenách v rovnakých oblastiach, ako pri radikálnej úprave formátu v predošlých rokoch.

V novej sérii by po troch ročníkoch nemusela po prvýkrát deliť súťažiacich na dva tábory, naznačuje to už claim novej série, ktorý sa taktiež vracia k niekdajšiemu konceptu sloganov. Pre tento rok bude Farma niesť podtitul „Čakajte nečakané“.

Imidžová kampaň na novú sériu Farmy

Zmeny v tomto ročníku Farmy potvrdil aj hospodár Martin Bagar, ktorý bude súčasťou šou aj v tejto sérii. „Na Farmu sa tento rok mimoriadne teším, pretože zas bude všetko úplne inak,“ uviedol pre Markízu.

„Na Farmu sa znovu veľmi teším a cítim sa fantasticky. Bude to naozaj drsné, tak som to ešte nezažila. Sama som veľmi zvedavá, ako táto séria dopadne,“ dodala pre televíziu Eva „Evelyn“ Kramerová, ktorá bude pokračovať ako moderátorka reality šou vo štvrtej sezóne po sebe.

Ako sme spomínali, rovnako sa Farma vracia k pôvodnému logu reality šou, ktoré opustila v roku 2019.

Logo reality šou Farma používané v rokoch 2019 – 2020

Najnovšie logo reality šou Farma pre rok 2021

Koncept loga Farmy v roku 2018 – v poslednom ročníku pred zmenou vizuálu

Čítať viac...
Nahor