Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Markíza naplno hľadá účastníkov do druhej série Svadieb! Prvá sa serióznej zoznamke vzdialila

Televízia už po pri náraste sledovanosti prvej série rozhodla o nakrútení ďalších častí, po úvodnom nábore účinkujúcich do druhej série ich zháňa naplno opäť.

Markíza naplno pripravuje druhú sériu kontroverznej šou Svadba na prvý pohľad. Tak, ako vo svete, aj u nás šou zaznamenala rozporuplné reakcie a titulkové články v médiách, pričom sa nevyhla ani podozreniam z fingovaného priebehu zoznamovania. Tie podporoval aj výber účastníkov v rozpore s pôvodnými vyjadreniami televízie, keď mali za sebou históriu, ktorá záujem o vážne zoznámenie spochybňovala, no bola atraktívna pre bulvár.

Šou nasadila Markíza ako veľkú novinku na jeseň minulého roka. Napriek kampani a kontroverznému rozmeru ju prekvapila vlažným štartom na úrovni prepadáku Hypnoshow, no po tom, čo sa začala šou spomínať v médiách, začala hneď rásť a dostala televíziu k uspokojivým výkonom na úrovni 8 – 9 ratingov, pričom vyskočila aj pod desiatku.

Televízia po posilnení sledovanosti vyše mesiac po štarte šou hneď potvrdila druhú sériu. Ešte v priebehu vysielania tej prvej spustila nový nábor účinkujúcich, pričom teraz sa pripomína opäť.

Pred letom televízia spustila ďalšiu náborovú kampaň, v ktorej zháňa účinkujúcich pre nové časti. Opäť vyzýva na prihlásenie ľudí, ktorí si chcú prostredníctvom experimentu skúsiť nájsť životného partnera. Samotný formát však ako vo svete (prehľad na konci článku), tak u nás potvrdzuje, že je skôr zábavou pre divákov, ako serióznym formátom pre hľadanie lásky ako ho prezentovala televízia.

V slovenskej verzii v prvej sérii „zosobášila“ Markíza tri páry, všetky sa po nakrúcaní rozišli. Navyše, nakoľko televízia nakrúcala šou dlho pred jej vysielaním, v reálnom čase už účastníci viedli úplne iné životy.

Čítať viac...
Nahor