Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Foto: Cezary Piwowarski

Sledovanosť

Lego Masters televíznou katastrofou: Markíza a Nova musia okamžite zakročiť!

Šou v oboch krajinách ešte stratila, na Markíze Lego Masters dosiahlo na najhorší prepadák Survivora v prime-time.

Markíza svoju jarnú sezónu zakončuje tak, ako ju v januári tohto roka otvorila.

Televízna jednotka zažíva déjà vu, keď sa aj s druhou nákladnou federálnou šou sezóny prepadla na úplné dno, aké si v jej histórii nepamätajú žiadne vlastné programy.

Najhorší prepadák jari

Novinke Lego Masters sa podarilo na záver jari ešte prekonať neúspech dobrodružnej šou Survivor.

Tá sa začiatkom roka stala suverénne najväčším prepadákom v histórii vysielania Markízy, a to o to viac, že sa zaradila aj k jej vôbec najdrahším programom. Ako tvrdý prepadák však reality šou skončila v hlavnom vysielacom čase po dvoch týždňoch, pričom posledná epizóda vysielaná v prime-time zažila aj najhorší výkon televízie v hlavnom čase. Lego novinka ho teraz ešte prehĺbila.

 


Lego Masters po dvoch častiach končí v prime-time! Markíza šou dovysiela doobedaČítajte →

Lego Masters sa s druhým vydaním prepadlo na samé dno.

Šou už po tak hlboko podpriemernom nástupe ešte stratila tretinu divákov, keď Lego Masters s druhou epizódou prepadlo v komerčnej cieľovke ratingom len 2,3 % s podielom 8,1 %. Celkovo šou už nemala ani stotisíc divákov, priemerne ju malo sledovať 94-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Medzitýždenne klesla šou o takmer sedemdesiattisíc divákov, keď v prvý večer ich bolo ešte 161-tisíc.

Markíza takto na záver sezóny zažila ešte horší prepadák ako so Survivorom.

Ten so štvrtou časťou, ktorá sa ako posledná vysielala v hlavnom čase o 20:30, vybuchol na ratingu 2,7 % s hlboko podpriemerným podielom 8,5 % v komerčnej cieľovke.

Dá sa očakávať, že po takomto výkone bude šou Lego Masters pre Markízu v hlavnom vysielacom čase neudržateľná. Televízii však ostáva dovysielať už len posledné dve vydania, pričom v tejto sezóne už viackrát tvrdo vybuchli aj večerné filmy.

 


Exkluzívne: Markíza chystá nový komediálny seriál, táto novinka nahradí Hornú Dolnú!Čítajte →

Lídrom nedeľného večera bola Centrálna inteligencia na Joj, ktorá uhrala rating 5,3 % s podielom 19,4 % v komerčnej cieľovke, Markízu predbehla aj Jednotka so seriálom Rebelka z dobrej rodiny, ktorý v komerčnej cieľovke uhral rating 2,6 %. V celkovom publiku bola už Jednotka dokonca lídrom s 244-tisíc divákmi, Centrálnu inteligenciu ich sledovalo 234-tisíc.

Júnová federálna šou ostáva hlboko aj v Česku.

Tam medzitýždenne stratilo Lego Masters vyše dvadsaťtisíc divákov, celkovo druhý diel malo sledovať 230-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke 15-54 šou na Nove prepadla s podielom takmer 12 %. Udržala si tak podobnú úroveň ako pri štarte.

 

Čítať viac...
Nahor