Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Jojka chce prevziať štafetu: Geissenovcov vytiahne v najsilnejší večer Markízy! Zaplnia celý mesiac

Joj potvrdzuje, že slovenské epizódy Geissenovcov vytiahne už túto jar a rovno v prime-time. Zaplní s nimi väčšinu mesiaca počas večera, v ktorom tento týždeň posilnila dominanciu Markíza.

Informácie portálu Mediaboom.sk sa potvrdzujú.

Mimoriadne mediálne atraktívna návšteva nemeckých milionárov Geissenovcov na Slovensku s ich reality šou sa na slovenské obrazovky dostane už o tri týždne.

Ako už sme už ako prví informovali, z návštevy vzniklo päť slovenských epizód, ktoré mali v domácom Nemecku premiéru vo februári. Joj sa následne dostala k právam na ich vysielanie spoločne s kompletnou sériou, pričom expresne mala rozbehnúť prípravy dabingu. Zúčastnil sa ho aj exminister hospodárstva, Richard Sulík, na ktorého pozvanie Geissenovci prišli na Slovensko.

Dátum štartu slovenských Geissenovcov

Televízia už najnovšie potvrdzuje, že so slovenskými epizódami známej šou vyrukuje od mája.

Podľa očakávaní by skutočne mala všetkých päť častí zo Slovenska odvysielať v hlavnom vysielacom čase a spraviť z nich jednu z udalostí druhej polovice jarnej sezóny.

Mimoriadny špeciál Geissenovci zo Slovenska nasadí na stredajšie večery o 20:35, a to hneď skraja budúceho mesiaca od stredy 3. mája. Avizuje pritom vysielanie dvoch častí za sebou.

Z programu vypadne aktuálne v stredy vysielaná Hranica, ktorej však v konkurencii 2 na 1 prepadáva sledovanosť. Viac v druhej polovici v článku.

Geissenovci by pritom mali v stredy zaplniť väčšinu budúceho mesiaca.

Joj by podľa aktuálnych informácií mala s mimoriadnymi špeciálmi pokračovať v hlavnom vysielacom čase aj ďalšie týždne. Seriál Hranica by takto s koncom tohto mesiaca vypadol zo stredajšieho vysielania.

Vyplnia väčšinu mesiaca

Počas stredajších večerov aktuálne najvýraznejšie dominuje konkurenčná Markíza.

Práve v stredy totižto dokáže s vôbec najväčším rozdielom porážať ostatné večerné programy na trhu, a to vďaka úspešnej reality šou Na nože a taktiež momentálne nadpriemerne sledovanej zábavnej relácii 2 na 1.

Šou Adely Vinczeovej a Dana Dangla nabrala tento rok opäť na sile, keď po úspešnom minulotýždňovom návrate na obrazovky s epizódou s Rytmusom tento týždeň ešte v sledovanosti porástla.

Druhé tohtoročné vydanie 2 na 1, ktorého hosťom bola hviezda seriálu Mama na prenájom Adam Bardy, dosiahlo túto stredu rating 7,5 % s dominantným podielom na trhu 29,3 % v obchodnej cieľovke.

V celkovom publiku si program pozrelo priemerne 398-tisíc divákov, čo je o vyše 20-tisíc divákov viac ako prilákala epizóda s Rytmusom.

Joj sa, naopak, práve v stredy prestáva dariť.

So seriálom Hranica potvrdila minulotýždňový prepad v konkurencii 2 na 1, keď mala zopakovať rating iba okolo 4 % s podpriemerným podielom na trhu okolo 13 % v obchodnej cieľovke.

Preberie štafetu po Markíze?

Jojka sa s pritom mimoriadne atraktívnymi časťami Geissenovcov rozhodla vyrukovať na stredy od týždňa, kedy už Markíza nebude mať k dispozícii premiérové 2 na 1.

Ako sme už informovali, televízny líder pre túto jar nakrútil iba 4 premiérové vydania zábavnej šou. Vo vysielaní tak vyplnia stredajšie večery len v apríli.

Joj sa tak pokúsi v druhej polovici jarnej sezóny prevziať v stredajšom prime-time dominanciu, ktorú Markíza udržuje od februárového štartu Na nože.

S 2 na 1 plánuje Markíza pokračovať aj v máji, nasadí však už iba reprízy.

Proti prvým dvom špeciálom Geissenovcov nasadí Markíza vydanie, ktorej hosťkou bola aktuálne jedna z tancujúcich hviezd 8. série Let´s Dance Gabriela Marcinková.

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: obchodná (komerčná) cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor