Televízia
Joj obnoví vizuál všetkých hlavných staníc, Wau dostane novú identitu budúci rok!
Joj začala tento rok s veľkou obnovou vizuálnej komunikácie svojich nosných televíznych staníc.
Po tom, čo v rámci vlaňajšej akvizície kanálov okolo stanice CS Film rebrandovala všetky stanice z tohto portfólia, sa pustila aj do hlavných voľne dostupných kanálov na slovenskom trhu.
V priebehu prvej vlny pandémie koronavírusu na konci mája predstavila nový vizuál hlavnej stanice Joj, ktorej zmenila tvár po piatich rokoch, v októbri zas v deň narodenín menšej Joj Plus rebrandovala aj tú, pričom tá na zmenu čakala dlhších sedem rokov.
Už v tomto čase na sociálnej sieti generálny riaditeľ Joj Marcel Grega, uvádzal, že zmeny sa dočká aj tretia z hlavných staníc komerčnej dvojky Wau, ktorá aktuálnu grafiku využíva od augusta 2016.
Joj už oficiálne potvrdila, že novú grafiku dopraje aj najmladšej z trojice jej najsledovanejších staníc, stať sa tak má v budúcom roku. Pre Wau to bude tretí vizuál v poradí, s prvým odštartovala na obrazovkách 15. apríla 2013.
Televízia tak môže mať po Plus aj v prípade Wau zmeniť grafiku stanice v deň jej narodenín.
Wau môže zmeniť svoju tvár aj výraznejšie, ako tomu bolo pri zmene grafiky v roku 2016. Vtedy televízia siahla len po novom idente, pričom logo stanica využíva ešte pôvodné zo štartu vysielania v roku 2013.
V prípade Plusky televízia v rámci novej grafiky menila aj logo, pričom pri tejto stanici tak urobila zatiaľ vždy. Joj Plus tak má za 12-ročnú históriu momentálne už svoje štvrté logo.