Aktuality
Joj po rokoch oživí menšiu Plusku: Prepojí ju s hlavnou stanicou, s novým logom vráti pôvodný názov!
Stanica dostane aj nové logo a grafiku, vyjde z konceptu nového vizuálneho identu hlavnej Joj.
Vôbec prvý malý kanál medzi slovenskými televíziami sa po rokoch diváckeho čakania dočká zmien.
Stanicu Plus patriacu pod portfólio Joj Group čaká v pondelok 5. októbra oslava 12. narodenín, pri ktorých príležitosti chystá Joj viacero noviniek. Zmeny oznámil na sociálnej sieti generálny riaditeľ Joj, Marcel Grega.
Hlavným motívom pripravovaných zmien najstaršej malej stanice bude jej výrazné prepojenie s hlavným kanálom Joj. Odrazí sa to v zmene názvu, novom logu aj novej grafike.
Malá Plus od októbra opäť ponesie svoj pôvodný názov Joj Plus, s ktorým sa na slovenskom trhu v roku 2008 uvádzala. „Stanica sa po rokoch definitívne vráti k oficiálnemu názvu JOJ PLUS. Ten bol v minulosti po spustení stanice spájaný skôr s jej pôvodným zacielením na starších divákov, čo pri rebrande na mladšie cieľové skupiny v roku 2011 vyústilo aj do úpravy názvu. Názov Joj Plus je však dodnes zaužívaný a v súčasnosti primárne vnímaný ako príbuznosť s hlavnou TV JOJ,“ uviedol Grega.
Pôvodný názov Joj Plus sa nezachoval len v návyku u divákov. Aj po desiatich rokoch sa pôvodný názov Joj Plus objavil aj mnohokrát v médiách či programových denníkoch, dokonca sa tak neraz stalo aj na obraze samotnej Joj.
Spolu s návratom k pôvodnému názvu dostane Plus aj nové logo. Očakávane má byť variáciou loga hlavnej stanice Joj, s ktorou sa malá Plus od októbra výrazne prepojí.
Diváci budú prepojenie registrovať už od prvého pohľadu, keď sa stanice prepoja aj vizuálne. Plus dostane novú grafiku, ktorá bude vychádzať z nového vizuálneho konceptu Joj uvedeného počas uplynulej jari.
„Staničná grafika tak bude vychádzať z nového vizuálneho konceptu TV JOJ predstaveného túto jar, pričom vo viacerých detailoch dôjde k prepojeniu staníc, čo diváci zaregistrujú aj priamo pri prepínaní. Hlavnou farbou Plusky naďalej ostane zelená a vizuálne sa stanica odlíši i rôznym grafickým spracovaním symbolov spájaných s Pluskou,“ poznamenal riaditeľ Joj.
Joj zmeny na menšej Plus avizuje aj promo spotom. Postavený je na vysielaní premiérovej oscarovej snímky Podoba vody, ktorú menšia stanica uvedie v deň narodenín spolu so zmenami vizuálu.
Plus aj naďalej bude svoj hlavný program stavať na filmoch, ktorými bude zväčša alternovať pôvodnú tvorbu hlavnej stanice. Joj pritom avizuje, že do vysielania Plus plánuje zaradiť viac premiérových titulov, čo by mohlo naznačovať, že na menší kanál presunie aj niektoré atraktívnejšie premiéry, ktoré dosiaľ zaraďovala na hlavnú stanicu.
Prvá malá stanica na Slovensku začala vysielať 5. októbra 2008. Joj novú stanicu Joj Plus uviedla veľkou kampaňou, pričom prvým menším kanálom začala ponúkať alternatívu k hlavnej stanici. Kým tú orientovala na mladých a aktívnych divákov do 54 rokov, Joj Plus zamerala na staršiu cieľovku nad 55 rokov.
Po troch rokoch televízia Joj Plus kompletne rebrandovala. V reakcii na vývoj trhu a primárne zameranie sa agentúr na aktívnu cieľovú skupinu 12-54 prešla stanica zmenou zamerania zo staršej cieľovky na mladších divákov, s čím súvisel nielen kompletný programový reštart ale aj zmena názvu a stanica sa od októbra 2011 nazývala už len Plus. Naposledy na konci roka 2013 dostala dosiaľ svoj tretí vizuál, ktorý využíva dodnes.