Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Sledovanosť

Inkognito s Matovičom vyskočilo, prekonalo jarný rekord! Superstar po úniku videí klesla

Premiérske Inkognito prinieslo relácii nárast, uplynulý týždeň opäť ovládla Superstar.

Joj v čase koronakrízy odvysielala premiérové Inkognito, v ktorom bol tajným hosťom čerstvý premiér krajiny, Igor Matovič. Epizódu s premiérom nakrúcala a vysielala v čase pandémie, v ktorej je Matovič najvýraznejšou postavou, zároveň diel odvysielala v deň jeho narodenín.

Premiérske Inkognito prinieslo relácii značný nárast sledovanosti. Medzitýždenne, oproti predošlému pondelku, narástla o takmer 200-tisíc divákov, keď si aktuálnu premiérovú časť s Matovičom pozrelo celkovo 616-tisíc divákov s podielom 28,2 %. Inkognito tak prekonalo aj doterajší najvyšší výkon tejto jari zo začiatku apríla, kedy si ho pozrelo 608-tisíc divákov. Relácia rástla aj v komerčnej cieľovke, kde mala uhrať rating 8,9 % s podielom 24,4 %.

Inkognito s Matovičom tak dotiahlo aj najsledovanejšie programy uplynulého týždňa. Opäť sa na čelné priečky vyšvihla Superstar, ktorej však prvýkrát od výstrelu spred troch týždňov klesla sledovanosť. Uplynulú nedeľu si ju pozrelo celkovo 625-tisíc divákov s podielom 28,5 %, týždeň pred tým držala úroveň cez 650-tisíc divákov.

V komerčnej cieľovke klesla šou o rating, keď sa teraz dostala na 13,8 %, podiel vyskočil na silných 34,4 %. Šou stratila po dvoch týždňoch s epizódou, z ktorej jej na Youtube unikli všetky duetá pred odvysielaním v televízii.

Superstar ale naďalej ostala jasne najsilnejším programom jari v komerčnej cieľovke, pričom uplynulý týždeň navyše prekonala v univerzálnej cieľovke sledovanosť aj všetkých hlavných spravodajstiev. Vyššie sa už dostalo tesne iba stredajšie Počasie so 627-tisíc divákmi.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %

Čítať viac...
Nahor