Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: Markíza

Exkluzívne

Markíza skutočne po 17 rokoch oživí Nevestu pre milionára! Poznáme prvé detaily

Exkluzívne informácie portálu Mediaboom.sk by sa skutočne mali stať realitou.

V priebehu leta portál Mediaboom.sk exkluzívne informoval o plánoch Markízy oživiť jeden z najväčších televíznych fenoménov v novodobej histórii slovenského vysielania.

Celosvetovo známa zoznamovacia šou Bachelor, ktorá po celom svete priniesla množstvo rôznych verzií a sérií, sa na Slovensku uviedla jeden jediný raz v roku 2006 pod názvom Nevesta pre milionára.

Jedno vysielanie však stačilo na to, aby sa zo šou stala najsledovanejšia zoznamovacia reality šou v celej histórii vysielania na Slovensku.

Reality šou, ktorej hlavnou hviezdou bol „Honzík“ Novotný, ovládla bulvárne titulky a taktiež televíznu sledovanosť už od samotného štartu a extrémnu pozornosť bulváru aj divákov si udržala do samotného finále. Vďaka tomu je dodnes najsledovanejšou zoznamovacou reality šou v celej histórii vysielania na Slovensku.

Štart na 28. apríla 2006 sledovalo rekordných 1,045 milióna divákov, čo v cieľovej skupine 12+ predstavovalo rating 22,9 % a podiel na trhu až 56,2 %. Do finále šou došla 30. júna, kedy dosiahla rovnaký rating 22,9 % s podielom na trhu 57,9 %. Priemerný rating celého vysielania Nevesty pre milionára sa zastavil na 20,7 % s priemerným podielom na trhu 53,5 %.

Samotná reality šou Bachelor je zoznamovacím fenoménom nového milénia.

Po prvýkrát sa v Amerike na obrazovkách objavila v roku 2002, odkedy patrí k najčastejšie adaptovanej zoznamke vo svete. Za dvadsať rokov existencie sa rozšírila do približne štyridsiatky krajín.

Patrí medzi nich okrem Slovenska aj Česká republika, kde sa Nevesta pre milionára objavila ešte o rok skôr, ako na Markíze.

Markíza už chystá návrat

Markíza v týchto dňoch už intenzívne pracuje na oživení najúspešnejšej zoznamovacej reality šou na Slovensku.

Televízia podľa našich informácií vo veľkom hľadá účastníčky do šou, ktoré by si chceli nájsť vysnívaného milionára.

Verejný nábor do pripravovanej zoznamovacej šou zverejnila začiatkom tohto leta, pričom nešpecifikovala, o aký program pôjde. „Si nezadaná a hľadáš toho pravého? Snívaš o romantických zážitkoch a partnerovi, ktorý ti zmení život? Prihlás sa na casting hneď teraz a staň sa súčasťou výnimočnej a neopakovateľnej romantickej šou!“ uvádzala náborová upútavka. Podľa našich informácií ide práve o projekt Nevesty pre milionára.

Vydajachtivé ženy a dievčatá však nehľadá len prostredníctvom kastingu.

Markíza podľa našich informácií loví vo vodách rôznych televíznych reality šou a oslovuje tak tváre, ktoré už boli ochotné zúčastniť sa podobných programov.

Nie je to nič nové, podobne ku kastingu pristúpila aj Joj vo svojej tohtosezónnej zoznamovacej šou Láska na chate, v ktorej sa objavilo viacero známych postavičiek z bývalých reality programov ako napríklad Take Me Out alebo Bez servítky.

Rovnako samotná Markíza nasadila do Svadby na prvý pohľad vymetača televíznych kasingov známeho aj z Rodinných prípadov či Súdnej siene, lásku hľadala aj herečka zo soft porna či ďalší účastník Take Me Out. Kým vo Svadbe na prvý pohľad si hľadal skutočnú lásku, v odviazanej šou Joj ešte preferoval „ceckatú rajdu“.

Kedy sa dostane na obrazovky

Novú Nevestu pre milionára Markíza podľa našich informácií pripravuje do budúcoročného vysielania.

S nakrúcaním by mohla začať už v priebehu prvých týždňov nového roka, dá sa tak očakávať, že by sa Nevesta pre milionára mohla stať hlavným televíznym ťahákom Markízy pre jeseň 2023.

Tri roky po sebe však veľkú zoznamovaciu prime-time šou vysielala televízia na jar.

Od roku 2020 až do tohtoročnej jari 2022 zakaždým odvysielala v prvej polovici roka novú sériu reality šou Svadby na prvý pohľad. Kým vlani bola jedným z hitov jari, tento rok sa v sledovanosti tvrdo prepadla do podpriemerov.

Práve Nevesta pre milionára by sa mohla stať jej náhradou.

Nakrúcanie v kolíske telenoviel

Veľkým tromfom Markízy v príprave novej série Nevesty pre milionára sa má stať netradičné prostredie reality šou.

Romantické spoznávanie skupiny dievčat s potenciálnym ženíchom totiž nemá prebehnúť na Slovensku.

Televízia podľa našich informácií plánuje staviť na prostredie, ktoré láka milovníkov telenoviel na menšej stanici Doma, keď za nakrúcaním Nevesty pre milionára chce vycestovať do Turecka.

Dôležitým prvkom úspechu šou by sa tak mali stať exotické lokácie, ktoré priťahujú aj divákov telenoviel.

Pôvodná verzia šou Bachelor je skutočne postavená na výpravných interiéroch aj exteriéroch a luxusnom prostredí. Prispôsobené je tomu aj spoločenské oblečenie účastníkov zoznamky, ktoré nosia prakticky v celom priebehu šou.

 

Čítať viac...

Viac v Exkluzívne

Nahor