Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Viete prví

Exkluzívne: Markíza chystá návrat legendárnej reality šou! Pred rokmi spôsobila ošiaľ

O návrate šou sa hovorilo už v roku 2013, po desiatich rokoch sa môže stať realitou.

Markíza môže na obrazovky vrátiť najsledovanejšiu zoznamovaciu reality šou v histórii slovenskej televíznej zábavy.

Ako sme minulý mesiac informovali, televízny líder rozbehol prípravy novej zoznamovacej šou, do ktorej začala hľadať aj adeptky na lásku.

Začiatkom leta spustila prihlasovanie do anonymnej novinky, ktoré zamerala na záujemkyne hľadajúce partnera. „Si nezadaná a hľadáš toho pravého? Snívaš o romantických zážitkoch a partnerovi, ktorý ti zmení život? Prihlás sa na casting hneď teraz a staň sa súčasťou výnimočnej a neopakovateľnej romantickej šou!“ uvádzala náborová upútavka.

Pôvodná náborová upútavka

Markíza aktuálne spustila druhú náborovú upútavku.

Opäť je zameraná na nežnejšie pohlavie, ktorému sa však tentokrát prihovára priamo potenciálny muž ich snov.

„Veríš v skutočnú lásku? Lebo ja verím! Zaži so mnou to najromantickejšie dobrodružstvo. Muž snov… Si na takúto lásku pripravená? Lebo ja som! Prihlás sa na casting,“ znie v novej upútavke.

Návrat zoznamovacieho fenoménu

Markíza môže po dlhých rokoch chystať návrat absolútneho fenoménu na televíznej obrazovke.

Už aj podľa novej náborovej upútavky je zrejmé, že by televízia mohla siahnuť po svetovo najznámejšom zoznamovacom formáte The Bachelor, ktorý sama adaptovala v roku 2006 pod názvom Nevesta pre milionára.

Náborová kampaň potvrdzuje, že šou bude postavená na mužovi hľadajúcom partnerku. Kasting televízia zameriava výlučne na ženy, ktorých do šou potrebuje nájsť viac. Aj samotné ilustračné zábery z upútavky naznačujú, že pôjde o formát Bachelor, keď nechýba ani legendárna ruža rozhodujúca o zotrvaní adeptiek v šou.

O tom, že by mohla siahnuť po formáte The Bachelor, sme informovali už pred mesiacom.

Pred rokmi pozíciu hlavného „muža snov“ postavila na obraze zámožného milionára, čomu prispôsobila aj názov reality šou. Je tak otázne, či sa v prípade potvrdenia realizácie Bachelora sa šou vráti na Slovensko pod rovnakým názvom.

Prevalcovala aj Slovensko hľadá Superstar

Nevestu pre milionára vysielala Markíza na jar 2006, pričom dodnes je absolútnym rekordérom spomedzi všetkých zoznamovacích reality šou v histórii.

Reality šou, ktorej hlavnou hviezdou bol „Honzík“ Novotný, ovládla bulvárne titulky a taktiež televíznu sledovanosť už od samotného štartu a extrémnu pozornosť bulváru aj divákov si udržala do samotného finále.

Štart na 28. apríla 2006 sledovalo rekordných 1,045 milióna divákov, čo v cieľovej skupine 12+ predstavovalo rating 22,9 % a podiel na trhu až 56,2 %. Do finále šou došla 30. júna, kedy dosiahla rovnaký rating 22,9 % s podielom na trhu 57,9 %.

Priemerný rating celého vysielania Nevesty pre milionára sa zastavil na 20,7 % s priemerným podielom na trhu 53,5 %. Sledovanosť šou ovplyvňovali aj MS v hokeji či vo futbale. Mimo ich konkurencie dokázala podielovo vystreliť aj na rekordný podiel na trhu až 62,6 %.

Nevesta pre milionára bola dokonca úspešnejšia, než 2. séria najúspešnejšej talentovej šou v histórii Slovensko hľadá Superstar. Jej priemerný trhový podiel podliezol úroveň 42 %.

Šou mohla oživiť už pred dekádou

Markíza si licenciu na formát Bachelor držala pod ochranou roky po skončení Nevesty pre milionára.

V roku 2013 sa pritom špekulovalo o možnom návrate legendárnej zoznamky po siedmich rokoch, keď o jej oživení mala Markíza aktívne uvažovať. 

V tom čase Joj zrealizovala vlastnú verziu Bachelora pod názvom Láska na celý život, v ktorej neúspešne skombinovala účastníkov Mama, ožeň ma a ďalších adeptiek na zoznámenie s luxusnou šou.

Jojka však na fenomén Nevesty pre milionára zareagovala už po roku.

Na jeseň 2007 úspešnejšie uviedla svoju zoznamovaciu reality šou Vyvolená – Čas zaľúbiť sa. Ženu si v nej hľadal kanoista Juraj Bača. Aj keď pôvodne mala problémy s kastingom, nakoniec sa jej podarilo dosahovať uspokojivé výkony sledovanosti. Moderátorom bol Libor Bouček, ktorý na začiatku toho roka plnil titulky slovenského bulváru rozchodom s Mariannou Ďurianovou.

Vráti sa aj u susedov

Na Slovensku a v Česku sa pôvodné adaptácie formátu Bachelor objavili v podobnom čase.

U našich susedov šou adaptovala ešte v roku 2005 komerčná Nova pod názvom Nevesty pro milionáře, Markíza ju napodobnila o pár mesiacov neskôr.

Aj tentokrát sa najúspešnejší zoznamovací formát vracia do oboch krajín v rovnakom období.

Okrem Markízy totiž rovnakú náborovú kampaň spustila ešte v júni česká televízia Prima.

Tá už pritom oficiálne potvrdila, že pripravuje realizáciu vlastnej verzie Bachelora, ktorého tak po rokoch preberá od konkurenčnej Novy.

Prima pri vlastnom televíznom nábore okrem žien hľadala aj vhodného mužského adepta, ktorý bude hlavným hrdinom reality šou.

 

Čítať viac...
Nahor