Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: TV Markíza

Sledovanosť

Dunaj s prvým veľkým prepadom, takúto stratu nečakal! Predbieha ho už aj Mama na prenájom

Dunaj štvrtkový návrat k sledovanosti zo štartu neudržal, prepadol sa rovno na svoje najhoršie čísla. Mama na prenájom, naopak, potvrdzuje najlepší týždeň od nástupu.

Kým Mama na prenájom otvára tretí týždeň vo vysielaní rekordmi, Dunaj, k vašim službám sa potápa.

Denná podvečerná séria Markízy potvrdila pondelňajší výrazný nárast sledovanosti, keď udržala silný nadpriemer aj suverénne vedenie vo svojom vysielacom čase.

Mama na prenájom v utorok dosiahla rating 7,6 % v komerčnej cieľovke a nadviazala tak na rekordný rast z tohto pondelka, kedy po prvý raz vystrelila na ratingovú úroveň 8 %. Do minulého týždňa sa najvyššie dostala na rating 7,1 %.

Denná séria súčasne obhájila silné postavenie, keď v podiele na trhu uhrala silný nadpriemer 28,8 %. Seriál prakticky zopakoval rekordnú úroveň z pondelka, kedy vystrelil na zatiaľ najvyšší podiel 29,2 %.

Jeden z najlepších výkonov dosiahla Mama na prenájom v utorok aj v celkovom publiku, keď ju sledovalo 414-tisíc divákov. Potvrdila tak návrat nad štyristotisícovú hranicu.

Bez servítky v utorňajší podvečer porástlo ratingom 5,9 % s podielom 22,7 % v komerčnej cieľovke. Celkovo si kuchársku reality šou pozrelo 358-tisíc divákov.

Mama na prenájom po prvý raz v rovnaký vysielací deň výrazne predbehla večernú seriálovú novinku Markízy Dunaj, k vašim službám.

Výpravná dobová séria neobhájila posilnenie z minulého štvrtka, keď sa prepadla na svoje zatiaľ najhoršie čísla. Zároveň po prvýkrát už zaostala za konkurenčnou Nemocnicou v oboch hlavných cieľových skupinách.

Dunaj, k vašim službám tento utorok dosiahol dosiaľ najnižší rating 6,4 % aj najslabší podiel na trhu 20,5 % v komerčnej cieľovke. Oproti predošlému dielu sa prepadol o 1,2 ratingového bodu, o pol ratingového bodu zas klesol oproti doterajšiemu minimu 6,9 % z predchádzajúceho utorka.

Dunaj sa taktiež prepadol celkovo, keď opäť spadol pod 400-tisícovú hranicu a prilákal priemerne celkovo 390-tisíc divákov. Oproti predošlej časti stratil 45-tisíc divákov, rozdielom jedinej tisícky ide o dosiaľ jeho najslabší výkon.

Nemocnica pokles Dunaja využila v ďalšiu výraznú výhru v celkovom publiku aj jeho premiérové predbehnutie v obchodne podstatnej cieľovej skupine.

Seriál Joj potvrdzuje, že ho nástup Dunaja neoslabil, keď udržiava priemernú jesennú úroveň, Nemocnica aktuálne uhrala rating 6,5 % s podielom na trhu 21 % v komerčnej cieľovke. Aj nemocničná séria oproti predošlej časti poklesla, a to o vyše pol ratingového bodu. Stačilo jej to však na prvú, aj keď vôbec najtesnejšiu výhru nad Dunajom.

Nemocnica zároveň potvrdila trend suverénneho vedenia v celkovom publiku, kde ju sledovalo priemerne 453-tisíc divákov. Dunaj tak už predbehla vyše 60-tisícovým rozdielom.

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor