Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: Markíza

Sledovanosť

Markíza v podvečernom trháku: Mama na prenájom zaberá, prepísala všetky rekordy od štartu!

Mama na prenájom po prvých častiach naberá divákov, Markízu od svojho štartu vrátila do postavenia televízneho lídra v podvečernom čase. Bez servítky už odbieha výrazne.

Nový denný seriál Markízy začína zaberať.

Podvečerná novinka lídra Mama na prenájom začína plniť očakávania televízie, keď sa vďaka nej vrátila do pozície podvečerného lídra na trhu, pričom po úvodných dvoch týždňoch dokonca ešte rastie.

Prepísala všetky rekordy

Mama na prenájom v ostatných dňoch vylepšuje svoje maximá, pričom tretí vysielací týždeň na obrazovke odštartovala dominantným spôsobom.

Denná novinka Mama na prenájom tento pondelok prepísala všetky svoje rekordy, keď trhla dosiaľ najvyšší rating 8 % a taktiež najlepší podiel na trhu až 29,2 % v komerčnej cieľovke.

Seriál takto doterajšie ratingové maximum vylepšil takmer o jeden ratingový bod, keď bol doposiaľ jeho najlepším výkonom rating 7,1 %.

Mame na prenájom sa takto podarilo prvý raz predbehnúť aj hlavnú večernú seriálovú novinku Markízy – Dunaj, k vašim službám, ktorého dosiaľ najvyšším ratingom je výkon 7,6 %.

Mamu na prenájom taktiež sledovalo dosiaľ najviac divákov v celkovom publiku, keď v univerzálnej cieľovke trhla rekord s celkovo 431-tisíc divákmi.

Podvečer si berie späť

Denný seriál Markízy takto suverénnym spôsobom ovládol podvečerné vysielanie.

Jojka so svojou kuchárskou reality šou Bez servítky aj po nástupe novej konkurencie udržuje sledovanosť, v pondelok dosiahla rating 5,5 % s podielom 20,4 % v komerčnej cieľovke.

Bez servítky však od začiatku tohto roka prichádza o postavenie podvečerného lídra, ktoré na svoju stranu opäť preklápa Markíza.

Prišla oň v priebehu minulého roka, kedy sa začala rapídne prepadávať sledovanosť Oteckov a, naopak, na víťaznú vlnu naskočila kuchárska reality šou.

V pondelok mala Mama na prenájom dominantný náskok dva a pol ratingového bodu, výrazne odskočila aj v samotnom postavení na trhu priblížením sa vysokej hranici 30 %, ku ktorej sa dnes televízie nepribližujú ľahko. Jojku tým za sebou zanechala rozdielom deviatich podielových bodov.

V celkovom publiku Bez servítky sledovalo 360-tisíc divákov.

Spravodajstvá kopírujú podvečerné postavenie

Mama na prenájom prenáša svoj podvečerný úspech aj pre nasledovné správy.

Televízne noviny získali v pondelok rating 8,9 % a vyskočili na podiel 30,3 % v komerčnej cieľovke. Konkurenčné spravodajstvo na Jojke zas kopírovalo výkon Bez servítky, keď sa s oboma časťami hýbalo na ratingu okolo 5,5 %.

V celkovom publiku pondelok ovládli Televízne noviny s celkovo 555-tisíc divákmi, Noviny Joj si pozrelo v priemere 482-tisíc divákov. Správy RTVS videlo celkovo priemerne 268-tisíc divákov.

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor