Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Sledovanosť

Superstar drží sezónne maximá, týždeň opäť vyhrala! Vyskočila aj premiéra Mia a biely lev

Superstar sa na najvyššie priečky v týždni ťahá aj v celkovom publiku, týždeň tam vyhrali nedeľné Počasie Markízy s Novinami Joj.

Superstar potvrdzuje mimoriadne vydarenú sériu. Šou sa ukazuje najmä vydarená pre slovenských divákov, keď sledovanosť u nás vysoko prevyšuje úroveň v Česku, kde je ale spevácka šou taktiež v tejto sérii úspešná.

Šou už tretí týždeň po sebe u nás udržiava vysokú úroveň v rozmedzí 14 – 15 ratingov, čo po poslednom výstrele na rekord potvrdila aj túto nedeľu. Superstar si pripísala podľa Markízy v komerčnej cieľovke rating 14,7 % s podielom 34,3 %. Stala sa tak najsledovanejším programom týždňa u mladých divákov. Celkovo si ju pozrelo 652-tisíc divákov. V oboch cieľovkách šou udržala čísla na úrovni spred týždňa.

Uplynulý týždeň u mladých divákov ešte vyskočila piatková filmová premiéra Mia a biely lev. Na Joj si podľa televízie pripísala rating 10,9 % s podielom 26,9 %, celkovo film sledovalo 549-tisíc divákov.

Ostatné hlavné večerné programy týždňa sa najvyššie hýbali v rozmedzí 6 – 8 ratingov, vyššie sa ešte dostal piatkový film Markízy Ochranca zabijak s ratingom 8,6 %, na osmičku sa ešte dostala nedeľná filmová premiéra Zakázaná ríša na Joj.

V celkovom publiku týždeň vyhralo nedeľné Počasie Markízy so 719-tisíc divákmi, nasledovali ho nedeľné Noviny Joj so 670-tisíc divákmi. Správy komerčnej dvojky sa v ostatných dňoch vracajú pritom do pozície najsledovanejšieho hlavného spravodajstva, vyhrali päť zo siedmich dní. Televízne noviny naďalej dominujú v komerčnej cieľovke.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %

Čítať viac...
Nahor