Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: Markíza

Aktuality

Ruža pre nevestu vypadla z programu, potvrdila dátum finále! Uniklo meno skutočnej víťazky?

Markíza vynechá zoznamovaciu reality šou v programe po druhýkrát, pripravuje sa na jej vyvrcholenie. V médiách sa objavilo nové meno údajnej výherkyne.

Ruža pre nevestu sa blíži ku koncu.

Slovenská podoba svetoznámej televíznej zoznamky Bachelor sa na obrazovke Markízy dostala do finálovej fázy, v ktorej o výhru bojujú posledné tri nevesty.

V súťaži o srdce podnikateľa Tomáša Tarra ostali z pôvodne osemnástich dievčat Tereza Kosecová, Miroslava Hriňáková a Petrana Galatea Oráčová, o ktorej sa už od začiatku šou hovorilo vôbec najviac.

Práve Petrana sa totižto stala nielen jednou z najvýraznejších tvárí šou, ale aj adeptkou na celkové víťazstvo.

Šou Ruža pre nevestu nakrútila Markíza v prostredí exotického Turecka ešte minulý rok, a tak už pred mesiacmi spoznala svoju víťazku. Tomáš Tarr si totiž na konci nakrúcania mal vo finále vybrať jedno z dievčat, s ktorým ale nakoniec nový život nenaštartoval.

Meno údajnej víťazky sa stalo prakticky verejným tajomstvom hneď po rozbehu reality šou.

Vyhrať ju mala práve Petrana, pričom jej meno zaznelo mnohokrát natoľko suverénne, že diváci už len čakajú, či sa tieto správy skutočne potvrdia.

Nové meno víťazky?

Krátko pred finále sa však v médiách začalo skloňovať nové meno nevesty, ktorá mala šou vyhrať.

Portál Nový čas pre ženy si všimol konverzáciu na sociálnych sieťach na účte súťažiacej Mirky Hriňákovej. Tá zverejnila fotografiu s matkou Tomáša Tarra, ktorá vznikla ešte počas nakrúcania šou.

V minulej časti absolvovali posledné štyri nevesty stretnutie práve s Tomášovou mamou Ingrid (titulná fotografia), ktorá si mohla na dievčatá spraviť vlastný názor a odporučiť svoju favoritku. Vybrala si nakoniec Terezu.

Pod aktuálne zverejnenou fotkou Mirky a potenciálnej svokry sa objavil komentár, ktorý spochybňoval víťazstvo Petrany. Výherkyňou sa mala stať práve Mirka Hriňáková, čo malo dokazovať, že ako jediná sleduje Tomášovu mamu na sociálnej sieti.

Kým samotný komentár bol iba špekuláciou, médiá zaujala Mirkina reakcia, ktorá ho okamžite zmazala.

Všetky účastníčky sú však viazané striktnými zmluvami a o priebehu šou či o tom, ako dopadne, nesmú hovoriť.

Druhá prestávka

Špekuláciám pritom mohol byť koniec už tento týždeň.

Markíza nakrútila celkovo 12 epizód zoznamky Ruža pre nevestu, ktorú odštartovala v piatok 3. marca. V prípade plynulého vysielania by skončila práve teraz.

Televízia však naplánovala dve prestávky vo vysielaní šou, a to počas Veľkej noci a aktuálne v priebehu hokejových Majstrovstiev sveta.

Zrovna na piatok 19. mája totiž pripadol večerný zápas Slovenska proti Kazachstanu, ktorému Markíza nechce konkurovať premiérovou vlastnou tvorbou. Miesto Ruže pre nevestu nasadzuje komédiu Diabol nosí Pradu.

Televíziám sa konkurovanie slovenskému hokeju s ich najcennejšou a neraz najnákladnejšou vlastnou tvorbou nevypláca.

Aj v priebehu štvrtkového večerného zápasu proti Švajčiarsku, ktorý začínal po 19:20, hlboko prepadli večerné spravodajstvá Markízy a Jojky s podielmi na trhu len pod 10 % v obchodnej cieľovke. Bežne sa pohybujú na úrovni 18 – 30 %.

 


Prečo sa nevysielajú Dunaj a Nemocnica? Takto so svojimi hitmi prepadli Markíza s Jojkou!Čítajte →

Dátum finále Ruže pre nevestu

Diváci si tak na ukončenie Ruže pre nevestu budú musieť ešte počkať.

Markíza svoju jarnú zoznamku potiahne vo vysielaní do začiatku budúceho mesiaca, veľký finálový obrad ruží je naplánovaný na piatok 2. júna o 20:30.

Práve s blížiacim sa finále postupne rastie atraktivita programu.

Ruža pre nevestu bola pôvodne najväčším jarným sklamaním na obrazovkách súkromných televízií, šou však koncom apríla zavelila k obratu a posledné týždne zaznamenáva nárast najmä mladších divákov.

Šou si už polepšila z priemerných ratingov v okolí iba 4 % na aktuálny rekord z minulého týždňa 5,8 % a v podiele na trhu porástla z niekdajších podpriemerov okolo 16 % na 22,5 % v obchodnej cieľovke. Večerný priemer Markízy je pritom okolo 22 %.

Zoznamka tak s poslednými časťami začala ukazovať svoj potenciál a napĺňať aj potrebné výkony Markízy. 

V priebehu dvoch mesiacov sa tak z formátu zrelého na odpis a odsun do nočných hodín stal bulvárne atraktívny program s dostatočnou diváckou základňou, ktorý si, ako sme exkluzívne informovali, vyslúžil odklepnutie novej série.

 


Ruža pre nevestu zvrátila jarný prepadák: Markíza už nečakane pripravuje druhú sériu!Čítajte →
Čítať viac...
Nahor