Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: TV JOJ

Televízia

Rekordné Bez servítky prvýkrát zdolalo Mamu na prenájom! Dunaj s Nemocnicou bojujú o prvenstvo

Jojka sa premiérovo v tomto roku vrátila do čela nielen s Nemocnicou ale aj dennou kuchárskou reality šou, atraktívne dianie jej prináša nárast divákov. Mama na prenájom rekordný nástup do tretieho týždňa vo vysielaní neudržala.

Ďalší týždeň jarného súboja nových seriálov Markízy a zabehnutých programov Jojky prináša pravidelné premiešanie kariet.

Ešte v pondelok otvorila Mama na prenájom nový týždeň absolútnym rekordom, keď vystrelila v komerčnej cieľovke na rating 8 % pri podiele 29,2 % a v celkovom publiku na úroveň 431-tisíc divákov. V utorok napriek miernemu poklesu nadpriemer obhájila a od Jojky udržiavala výrazný odstup.

Denný seriál už silnú pozíciu v ďalšie dni nezopakoval.

V stredu sa Mama na prenájom vrátila k svojim nižším priemerom s ratingom už 6,4 % a podielom 24 % v komerčnej cieľovke. Bez servítky zopakovalo svoje priemerné výkony na úrovni okolo 5,5 ratingu.

Bez servítky premiérovo v čele

Kuchárska reality šou však zabrala vo štvrtok, kedy vystrelila na svoje tohtoročné maximum a vôbec po prvý raz najtesnejším rozdielom zdolala seriálovú novinku Mama na prenájom.

Štvrtkové Bez servítky výrazne porástlo, keď poskočilo na rating 6,9 % s podielom na trhu 26,4 % v komerčnej cieľovke, čo je oproti strede nárast o jeden a pol ratingového bodu.

Denná šou sa v priemere hýbe skôr okolo hranice 5 – 6 ratingov a na podielovej úrovni 20 – 22 %.

V celkovom počte divákov dokonca Bez servítky predbehlo aj aktuálny rekord konkurenčnej Mamy na prenájom.

Kuchárska reality šou dosiahla v univerzálnej cieľovke silný nadpriemer, kde ju sledovalo priemerne 433-tisíc divákov. Maximum denného seriálu Markízy z tohto pondelka tak predbehlo štatistickým rozdielom dvoch tisíc divákov.

Mama na prenájom vo štvrtok dosiahla rating 6,8 % s totožným podielom na trhu 26,4 % v komerčnej cieľovke. S Bez servítky tak boli vzácne vyrovnané.

Značný rozdiel bol už v celkovom publiku, kde sa seriál taktiež po prvý raz ocitol v pozícii trhovej dvojky s celkovo 380-tisíc divákmi.

Dunaj sa doťahuje s Nemocnicou

V prime-time zažíva Markíza v tomto týždni so svojou novinkou opačný trend ako podvečer.

Výpravný dobový seriál Dunaj zaznamenal v utorok zatiaľ najväčší prepad sledovanosti, keď padol na svoje dosiaľ najslabšie čísla od štartu.

So štvrtkovým pokračovaním však nečakaný pád nezopakoval, keď Dunaj, k vašim službám poskočil na rating 7,1 % s podielom 23 % v komerčnej cieľovke. Mierne rástol aj v celkovom publiku, kde sa rovno vrátil na úroveň 400-tisíc divákov.

Dunaj sa zároveň s malým rozdielom vrátil v komerčnej cieľovke pred Nemocnicu, ktorá dosiahla vo štvrtok rating 6,8 % s podielom 21,6 %. Veľký rozdiel medzi seriálmi pokračuje v celkovom publiku, kde si Nemocnicu pozrelo 465-tisíc divákov.

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor