Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Sledovanosť

Očkovacia lotéria neohrozeným valcom, dominujú aj Nemocnica so Superstar! Veľké šou však klesli

Hlavné ťažiskové šou medzi týždňami stratili, kým Superstar udržala jasnú piatkovú dominanciu, na Talent sa už dotiahla Farma.

Aj uplynulý týždeň bol jasnou záležitosťou pre nedeľnú očkovaciu lotériu, ktorá si mimoriadne vysokú sledovanosť udržuje konštantne od leta.

Hlavný prenos Byť zdravý je výhra túto nedeľu sledovalo celkovo 752-tisíc divákov s podielom 32,5 % a stal sa tak aj tentokrát suverénne najsledovanejším programom týždňa, platilo to aj v komerčnej cieľovke, v ktorej sa očkovacej lotérii opäť podarilo poraziť pondelkového Pána profesora s ratingom 11 % a podielom 27,5 %.

Nedeľné filmy v dominantnej konkurencii skončili pod priemerom, Anna na Markíze uhrala podiel okolo 19 %, Dlhá noc na prežitie šla na Joj len cez 13 %.

Najvyššie čísla Joj v týždni prináša Nemocnica, ktorá vo štvrtok ešte porástla na rating 8,3 % s podielom 24 %, Horná Dolná jej nestačí podobne ako utorňajšie Sestričky, uplynulý týždeň dosiahla rating 6,3 % s podielom 18,4 %. Celkovo si Nemocnicu pozrelo 548-tisíc divákov a Hornú Dolnú 276-tisíc.

Piatkovú dominanciu udržala spevácka šou Superstar, ktorá však Markíze po prvý raz klesla.

Po ťahaní sa k deviatim ratingom sa vrátila späť na úroveň 8,2 % s podielom 27,2 %, celkovo si ju pozrelo 422-tisíc divákov a stratila okolo 30-tisíc divákov.

Joj sa vôbec nedarilo s filmom Kráska a zviera pri podieli 11,7 % v obchodnej cieľovke, Milujem Slovensko uhralo podiel 12,3 %, v celkovom publiku zábavnú šou sledovalo 324-tisíc divákov, čo je prakticky totožný výkon ako pred týždňom.

V sobotu sa dorovnali talentová šou s tou farmárskou, keď okrem Superstar minulý týždeň poklesla aj druhá ťažisková šou Česko Slovensko má talent.

Tá tentoraz uhrala vlažný rating 6,5 % s podielom 19,4 % a aktuálne zažíva svoj najslabší ročník. Talent pritom už dotiahla Farma, ktorá ťaží najmä z dlhšej minutáže a prepínania po skončení Talentu, najnovšie jej to pomohlo k ratingu 6,4 % s podielom 20,5 %. Celkovo zároveň tesne vyhrala s priemerne 377-tisíc divákmi, kým Talent ich mal 366-tisíc. Stratil tak medzitýždenne takmer 20-tisíc divákov, Farma s duelom podobný počet divákov získala.

 

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

 

Čítať viac...

Viac v Sledovanosť

Nahor