Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: TV JOJ

Sledovanosť

Nemocnica novým seriálovým hitom, láka najviac divákov! Pán profesor dominuje u mladých

Seriálová novinka Joj už dorovnala výkony zo štartu, Pán profesor po dosiaľ najväčšom páde porástol.

Obom najsledovanejším seriálom na trhu sa tento týždeň podarilo zhodne posilniť.

Dosiaľ najväčší prepad od štartu zaznamenal uplynulý týždeň Pán profesor, keď medzitýždenne stratil viac ako dva ratingy a po prvýkrát od druhej polovice prvej série padol pod desať ratingov.

S treťou časťou tretej série sa nad túto hranicu opäť dostal, keď medzi týždňami stúpol o rating na 10,2 % s podielom 29,9 % a stal sa najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke.

Znovu suverénne ovládol pondelňajší večer, vyčerpané Inkognito bolo hlboko s podielom 13 %, Farma po Pánovi profesorovi dosiahla rating 5,7 % s podielom 23,3 %.

Celkovo si Inkognito pozrelo 355-tisíc divákov, Pán profesor posilnil so 451-tisíc divákmi.

V utorok silný nárast zaznamenala aj Nemocnica, ktorá sa už nielen v celkovom publiku, ale aj v komerčnej cieľovke, dostala späť na čísla z prvých epizód.

Tento utorok stúpla medzitýždenne o vyše rating na 8,3 % s podielom 24,1 % a taktiež vo svoj deň stala najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke.

Sestričkám sa taktiež podarilo podrásť na rating 6,2 % s podielom 18,2 %, naďalej však novej konkurencii nestačia a drží ich v podpriemere.

Ešte výraznejšie Nemocnica Sestričkám odskočila v celkovom publiku, kde ju pravidelne sleduje viac divákov ako Pána profesora, ostatne medzi týždňami porástla na 514-tisíc divákov, Sestričky si vybralo 324-tisíc divákov.

Farma si stabilné výkony udržuje v priebehu celého týždňa, v utorok jej miesto Pána profesora silný nábeh zabezpečuje konkurenčná Nemocnica. Uhrala rating 5,5 % s podielom 24,3 % a celkovo dokonca tesne predbehla Sestričky s 325-tisíc divákmi.

 

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor