Aktuality
Nová relácia pre Ďurianovú odhalená?! Jej prestup ku konkurencii rozpútal kolotoč mediálnych intríg!
Prestup Marianny Ďurianovej sprevádzajú mediálne intrigy, z Markízy aj Jojky vychádzajú na jej meno nelichotivé informácie.
V bulvárnych médiách sa v súčasnosti vo veľkom špekuluje, že „už čoskoro“ program JOJ doplnia novinky Dobrý večer a ranné vysielanie. Dobrý večer má byť podľa Topiek a Plusky publicistickým formátom pre Mariannu Ďurianovú, ktorá sa má pri moderovaní striedať s Pavlom Bruchalom. Nový formát sa má vysielať v hlavnom vysielacom čase, po hlavnej spravodajskej relácii JOJ Veľké noviny. V programových plánoch televízie zatiaľ spravodajské či publicistické novinky nefigurujú, ako sme vás informovali v marci na JOJ štartuje spevácka šou X Factor a denný formát Ochrancovia.
Rozruch, ktorý spôsobuje prestup Marianny Ďurianovej z Markízy do JOJ je mimoriadne silný, do bulvárnych médií unikajú informácie z JOJ i z Markízy. Rukopis tých zaručených správ je často priehľadný. Odchod Marianny z Markízy jej nevedia niektorí odpustiť a tak médiám posúvajú informácie o tom, že jej odchod Markíza nijak nepocíti a v JOJ jej hviezda zhasne. Na ružiach ustlané to však očividne nebude mať Marianna ani v jej novom domove, kde sa jej konkurencie začínajú viacerí obávať a zásobujú bulvár informáciami o tom, ako ju televízia preplatila, ako bude vyzerať jej nová relácia a ako vytlačí osvedčené formáty. Zdá sa, že obe televízie vo veľkom rozpútali kolotoč mediálnych intríg.
Ďurianová je podľa dostupných informácií viazaná do konca marca v Markíze a nemôže sa objavovať na iných staniciach konkurencie. S vedením Markízy sa nedohodla na predčasnom vypovedaní zmluvy. V JOJ by sa tak mohla objaviť najskôr v apríli. O novej relácii prezradil niečo viac aj samotný šéf Jojky František Borovský, ktorý v jednom z viacerých rozhovorov uviedol, že sa snaží posilniť publicistiku a do JOJ prichádza tím ľudí, ktorý podobné formáty dokázala úspešne pripravovať. JOJ pritom kedysi vysielala svoj vlastný publicistický formát Črepiny, ktorý sa z obrazoviek vytratil. Programová novinka, ktorá by sa podľa medializovaných informácií mala volať Dobrý večer, bude zrejme publicistikou, ktorá by mala doplniť spravodajský blok. Presný čas vysielania ani štart zatiaľ známe nie sú.