ZOO a Búrlivé víno prvý raz proti sebe! Markíza to neoľutovala, Joj stále vysoko
14. januára 2016  //  Aktuálne, Televízia  //  Bez komentárov

Napriek počiatočnej snahe sťažiť ZOO konkurenciu Markíza nakoniec proti novinke Joj Búrlivé víno nasadila, o divákov neprišla.

Búrlivé víno proti ZOO nekleslo. Niekoľkoročná vínna sága si udržala svojich súčasných divákov, keď ju podľa našich informácií malo sledovať 7,4 % s podielom 20,5 %. Ratingovo ide o štandard niekdajšieho hitu Markízy, podielovo je už tradične v značnom podpriemere v hlavnom vysielacom čase. Televízia ešte minulý týždeň škrtla seriál po jeho neúspechoch z tohtotýždňového programu, vyhodila ho pôvodne zo stredy aj štvrtka. Nakoniec ho uvedie, zdá sa, aj dnes.

ZOO si ešte v utorok užila priazeň tých divákov, ktorí si novinku nestihli pozrieť v pondelok, keď uprednostnili Hornú Dolnú. V stredu už seriál klesol, dosiahol však nadpriemerný rating 9,3 % s podielom 25,7 %. Ide o hodnotu blízku zo štartu, v stredu už však pred obrazovkou trávilo večer menej divákov.

Pred desiatou sa do jasného čela dostala Markíza. Chart Show napriek repríze dosiahla uspokojivý výsledok pod 24 %, premiérový Sladký život klesol pod priemer Joj s podielom 14,5 %.

Podvečer ešte viac posilnilo Bez servítky s farmármi, ktoré sa v podieli ťahalo až k 26 %. Joj s Moja mama varí lepšie ako tvoja rovnako stúpla, šla nad 18 %. Televízne noviny uhrali podiel cez 28 %, Noviny vyše 24 %. Joj bola v stredu lídrom v prime-time, najsledovanejším programom dňa sa stalo Najlepšie počasie. Medzi menšími najviac divákov sledovalo Sopku na Plus, podiel šiel cez sedmičku.