Susedia po dvojročnej dominancii stratili líderstvo aj u mladých, Inkognito prvýkrát prevzalo vedenie!
3. decembra 2019  //  Aktuálne, Showbiz  //  Bez komentárov

Susedia aktuálne dosahujú podobné výkony, aké aj na konci jarnej sezóny, kedy však pri obrazovke trávi večery výrazne menej divákov.

Veľkou udalosťou minulého roka bol návrat legendárneho sitkomu Susedia, ktorý sa stal okamžite hitom obrazoviek. Od prvého nového vydania sa chopili jasného vedenia v pondelňajšom prime-time, kde v ostatných sezónach postupne silnelo Inkognito a prevzali dominanciu. Susedia si potrebný úspech v komerčnej cieľovke držia aj dodnes, kedy Markíze prinášajú potrebné ratingy, ich sila však zoslabla. Inkognito už túto jar začalo pravidelne vyhrávať v počte divákov, pričom v tejto sezóne sa seriálu stále viac približovalo aj v komerčnej cieľovke.

Minulý týždeň sa pritom Inkognito vôbec po prvýkrát dostalo pred Susedov aj u mladých divákov. Tam dominanciu, výraznejšiu či len tesnú, držal sitkom nepretržite prakticky dva roky. Minulý pondelok však už Inkognito posilnilo na rating 8,6 %, pričom Susedia klesli na úroveň 8,2 %. V priebehu dvoch rokov sa tak dostali na úroveň 8 – 9 ratingov, kde sa tento rok zastabilizovala Horná Dolná. Tá postupne k týmto výkonom klesla v priebehu piatich rokov vysielania. Inkognito pritom prevzatie vedenia potvrdilo aj tento pondelok. Susedia zopakovali výkon spred týždňa, Inkognito sa malo dostať na rating 8,4 %.

V celkovom počte divákov sa rozdiel medzi programami držal na úrovni 120 až 150-tisíc divákov. Susedia sa o málo dostali vyššie tento pondelok so 427-tisíc divákmi, Inkognito teraz sledovalo 542-tisíc divákov.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+