Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Milenky vo finále série klesli k priemeru Markízy, Hotel s fiaskom! Televízie zatlačil návrat Čo ja viem

Zábavný kvíz Jednotky sa vrátil už v piatej sérii, komerčným staniciam zobral divákov.

Milenky uzavreli svoju prvú kapitolu. Markíza odvysielala šesticu epizód z prvej série, na ktoré tento piatok plynule nadviaže sériou číslo dva a ďalšou šesticou častí. Prvá séria skončila na ratingu 7,5 % a medzitýždenne tak seriál spadol o takmer jeden a pol ratingu. Ešte o pár desatín viac stratila dramatická séria oproti svojmu štartu zo začiatku marca, kedy sa dostala na rating 9,2 %. Podielovo finále prvej série malo dosiahnuť úroveň 21,6 %. V piatok už po prvýkrát čísla neudržal Hotel, ktorý sa prepadol až pod 4 ratingy, v podieli sa mal ísť len pod hlbokých 11 %. Joj sa tak opäť v piatky dostala do problémov z minulosti.

Tak, ako aj Markízu, ju mohol ovplyvniť nástup piatej série Čo ja viem, ktorá Jednotku oproti predošlým piatkom vystrelila nad 6 ratingov a  podiel cez 18 % v komerčnej cieľovke. Medziročne si však Čo ja viem pohoršilo, štvrtú sériu štartovalo na ratingu 7,8 % divákov. Celkovo si Čo ja viem malo pozrieť vyše 425-tisíc divákov pri podieli okolo 21 %, Milenky mali mať cez 370-tisíc divákov, Hotel pod 270-tisíc.

Na menších staniciach sa snímka Poslanie na Dajto dostala pod 5 %, Rubínovo červená na Plus šla cez 4 %. Vtierka Castle na Wau sa ťahala ku 4,5 %, Motív sa mal následne hýbať okolo troch percent. Doma s filmom Falošný snúbenec uhrala vyše 3 %.

Oteckovia podvečer získali okolo 8 ratingov s podielom až takmer 40 %, Moja mama varí lepšie ako tvoja sa musela uspokojiť len s 11,5 %. Televízne noviny sa mali hýbať okolo 28 %, Noviny len nad 18 %. Na Dvojke bodoval zápas prvého finále hokejovej Tipsport ligy s podielmi takmer 8 %, vyše 10 a 11 % v komerčnej cieľovke. Zápas trval od 18. hodiny až po úvod hlavných večerných programov. Noviny napriek rozdielu v komerčnej cieľovke mali najviac divákov, celkovo cez 470-tisíc, Televízne noviny si malo pozrieť cez 440-tisíc divákov.

Čítať viac...
Nahor