Milenky pri štarte na Prázdniny nestačili, tie odskočili najlepším výkonom série! Prekonávajú aj vlaňajšie čísla
3. marca 2018  //  Aktuálne, Showbiz  //  Bez komentárov

Prázdninám po úvodnom týždni druhej série rastie sledovanosť, druhýkrát vylepšili tohtoročné maximum. Milenky pri štarte zaostali.

Ostrú časť jarnej sezóny stihla Markíza rozbehnúť ďalším novým projektom. Túto sezónu vyhradila piatkom nový dramatický seriál Milenky, s ktorým bude konkurovať zábave na Joj. Na prvýkrát dosiahla televízia s Milenkami nadpriemer pri ratingu 9,2 %, podielovo sa seriálová novinka mala dostať na úroveň 24,2 %. Markíza však bola v piatok dvojkou na trhu. Joj sa vyplatila stávka na Prázdniny aj v piatky, kde dokonca tento týždeň dosiahli ešte vyššiu sledovanosť ako v stredu. Vystreliť mali na vysoký rating až 11,1 % s podielom 29,4 %, oproti minulému piatku tak rástli až o dva ratingy. Prázdniny týmto číslom prekonali aj väčšinu minuloročných dielov.

Joj bola vo vedení aj v druhej polovici večera, Veľký balík jej mal uhrať vyššie čísla aké s niektorými časťami dosahoval o 20:35, keď si ho malo pozrieť 5 % divákov s podielom pod 18 %. Markíza neuspela so snahou dediť ženského diváka po Milenkách premiérou Magic Mike 2: Bez nohavíc, uhrať mala 15,5 %. Jednotka v súvislosti s vraždou Jána Kuciaka a jeho partnerky zmenila v piatok programom a miesto Milujem Slovensko odvysielala film Rain Man, vo svojej cieľovke 12+ mala tesne prekročiť 9 %. Prázdniny si celkovo malo pozrieť cez 545-tisíc divákov, Milenky vyše 495-tisíc.

Dajto bolo medzi menšími stanicami večer najvyššie s filmom Parchanti a podielom cez 6 %, Komici na Plus prekročili len 3 %. Iba tesne nad túto hranicu šla Doma s filmom Moja vysnívaná láska, Wau s Vtierkou Castle mala uhrať približne 4 %, nasledujúci Motív sa mal s dvomi časťami hýbať okolo 3 a 4 %.

Prázdninám sa dokonca v piatok podarilo ako jednému z mála programov na trhu dotiahnuť aj Oteckov. Tí dosiahli na záver týždňa prakticky totožný, tesne lepší, výkon ako seriál Joj, ratingovo mali uhrať 11,2 %, nakoľko však bežia podvečer, ich podiel šiel až nad 35 %. Moja mama varí lepšie ako tvoja v tom čase uhrala vyše 15 %. Televízne noviny sa mali hýbať okolo 32 %, Noviny pod 23 %. Celkovo si ich malo zapnúť vyše 630-tisíc divákov, TN-ky zas cez 650-tisíc. Celý týždeň tak platí zvýšenie diváckeho záujmu o hlavné spravodajstvá, Správy RTVS malo sledovať 365-tisíc divákov.