Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Foto: TV JOJ

Sledovanosť

Návrat Siedmeho neba ovládol nedeľu, Dvaja na jedného už hlboko! Víkend s prekvapivým víťazom

Z víkendovej sledovanosti zabodovalo piatkové Milujem Slovensko, víťaza medzi nespravodajskými programami však priniesol nedeľný podvečer.

Očakávaný nedeľný súboj priniesol triumf návratu rodinnej relácie V siedmom nebi. Pre Joj tak ostáva nedeľný večer jedným z najsilnejších v týždni, keď si u mladých divákov pripísala rating 8 % s podielom 21,7 %, celkovo si Siedme nebo pozrelo 511-tisíc divákov. V univerzálnom publiku z večerných programov víkendu vyhralo.

Na Jednotke v nedeľu štartovala jej najočakávanejšia seriálová premiéra jesene Herec. Po intenzívnom prome zaostala miniséria za priemermi Jednotky, prvú z troch častí si pozrelo 230-tisíc divákov s podielom 9,7 % v 12+. U mladých divákov dosiahla rating 3,5 %. Miniséria Herec patrí medzi žánrovejšie projekty, v Česku mala svoju premiéru v októbri taktiež v nedeľnom prime-time, kde si vedenie však striedali Prima so seriálom Polda a Nova s českými komédiami.

Markíze už na druhýkrát neuhrala v nedeľu repríza Dvaja na jedného, s ktorou do konca sezóny skúša nadviazať na premiéry šou vysielané v septembri a októbri. S opakovaním pilotného dielu s Dominikou Cibulkovou už mala relácia medzitýždenne stratiť vyše tri ratingy a ísť na 5,4 % s podielom len pod 14 %.

Vôbec najsledovanejší nespravodajský program víkendu priniesol nedeľný podvečer.

Nestal sa ním tak ani úspešný zápas Slovenska proti Škótku v Lige národov vysielaný pod 15. hodine, ktorý si pripísal ratingy u mladých divákov 6,9 a 8,2 %, celkovo polčasy sledovalo 327 a 474-tisíc divákov.

Najvyššie mimo správ z celého víkendu vyskočilo premiérové Nové bývanie na Joj, ktoré tak predbehlo futbal aj všetky večerné programy, keď sa dostalo na rating 9,3 % s podielom 26,2 %, celkovo ho sledovalo 520-tisíc divákov. Nové bývanie takto predbehlo aj minulotýždňové epizódy Oteckov. Darilo sa aj predošlému magazínu Na chalupe s ratingom 8,1 % a podielom 25 %.

V piatok si zatiaľ najvyšší výkon sezóny pripísala šou Milujem Slovensko, ktorá u mladých vyskočila na rating 8,1 % s podielom 21,4 % a tesne tak predbehla ratingovo Siedme nebo. Celkovo si šou pozrelo 476-tisíc divákov. Farma u mladých divákov zaostala o necelý pol rating. Joj sa v piatok nedarilo s premiérou Pacific Rim 2, dosiahla len takmer polovičný výkon Milujem Slovensko.

Podobný výkon ako Farma dosiahla na Markíze aj sobotná akčná premiéra Besnenie s ratingom 7,8 % pri podiele okolo 20 %, v komerčnej cieľovke tak vyhrala sobotný večer. Uhorčík si o niečo polepšil na rating pod 7 %, ako sme informovali, kým pred dvomi týždňami ho Joj zdvojila, ďalej už beží s jednou časťou. Záhady tela si pripísali najlepší výkon večera v celkovom publiku so 408-tisíc divákmi, ratingovo šli v komerčnej cieľovke na 5,2 %. O necelý pol rating ich predbehla Pumpa, celkovo ju videlo 384-tisíc divákov.

Zo všetkých programov víkendu mali najviac divákov tradične spravodajstvá, vôbec najvyššie skočilo nedeľné Najlepšie počasie na Joj s 630-tisíc divákmi, medzi hlavnými spravodajstvami boli najvyššie z víkendu Noviny Joj, v nedeľu ich sledovalo 620-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke zas na čelo vyskočili Televízne noviny, ktoré v nedeľu dosiahli rating 10,7 %.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %

Čítať viac...
Nahor