Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: Markíza

Sledovanosť

Na nože sa po vlažnom rozbehu vracia do formy! Stred týždňa ovládli kuchárske programy

Žánrová kriminálka Prokurátorka stratila po silnom štarte štvrtinu divákov, stredajší večer už jasne ovládla šou s Martinom Novákom.

Na nože naberá jarnú silu.

Reality šou podobne ako na jar zažila vlažný rozbeh série, keď jesenné vysielanie rozbehla vôbec najmenej sledovanou časťou od začiatku vysielania. Už v druhý týždeň sa však karta obracia.

Späť na koni

Na nože sa opäť vracia do jasného vedenia, keď s druhou epizódou 2. série vyskočilo na rating 7 % s podielom na trhu až 28,9 % v obchodnej cieľovke.

Oproti nástupu jesennej série spred týždňa stúpla šou o necelý jeden ratingový bod a takmer 5,5 podielového bodu na jeden z najvyšších podielových výkonov.

V obchodnej cieľovke bolo Na nože jasne najsledovanejším programom dňa.

Šou sa zároveň vrátila v celkovom univerzálnom publiku nad hranicu 300-tisíc divákov. Minulý týždeň ju podliezla po prvý raz.

Dvojkou večera bola kriminálna novinka Prokurátorka.

Joj minulý týždeň vyrazila na obrazovky s jedným z dosiaľ najžánrovejších seriálov, ktorý pripomína projekty skôr verejnoprávnych televízií. Seriál si na komerčnej obrazovke udržal po vydarenom štarte väčšinu divákov, klesol už však na priemery televízie.

Prokurátorka mala v druhý vysielací týždeň s dvomi časťami uhrať ratingy okolo 4 % s podielmi na trhu v okolí 17 – 18 % v obchodnej cieľovke.

V univerzálnej cieľovke šiel prvý diel nad 300-tisícovú divácku hranicu, druhý diel ju podliezol.

Seriál tak oproti úvodnému dielu prišiel približne o štvrtinu divákov v oboch hlavných cieľovkách.

Kontroverzné Bez servítky vystrelilo

Stredajšie vysielanie ovládli kuchárske programy.

Okrem Na nože bola lídrom vo svojom vysielacom čase aj denná reality šou Bez servítky, ktorá priniesla ďalší mimoriadne kontroverzný týždeň.

V stredu mali diváci možnosť sledovať dosiaľ najagresívnejšie správanie súťažiaceho a besnenie, ktoré vyvrcholí dosiaľ najtvrdším zákrokom produkcie.

Bez servítky sa vďaka kontroverznému dianiu vyšvihlo v strede týždňa do pozície trhového lídra, keď podiel na trhu vystrelil na úroveň 27,8 % v obchodnej cieľovke.

 


Totálne besnenie v Bez servítky: Takúto agresiu šou ešte nezažila, tvrdý zásah produkcie!Čítajte →

V uplynulých dňoch a týždňoch sa šou pohybovala okolo 21 – 23 %.

Zároveň sa Jojke podarilo s väčším náskokom poraziť konkurenčný denný seriál Markízy, ktorý býva spravidla víťazom vzájomného súboja.

Mama na prenájom v stredu poklesla k podielovej úrovni cez 24 %, kým v predošlých dvoch dňoch rástla k priemerom okolo 28 %.

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: obchodná (komerčná) cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor